úterý 15. května 2012

Essence efektové nadlaky - I.část

Ahoj všichni :),

dnes vám chci ukázat pár efektových láčků od Essence, které jsou vydařené na občasné zpestření lakování. Všechny tyto laky jsem nanesla na OPI Ski teal we drop, samotné by nevynikly.

Nyní už  k jednotlivým odstínům, které vám představím já: (zbytek kolegyňka někdy příště) :)

(zleva)
08 night in vegas
01 it´s purplicious
03 hello holo
OPI Ski teal we drop






Night in vegas
šupinky, které házejí žluté, oranžové, červené a zelené odlesky, v první vrstvě štěteček zanechá jen malý počet šupinek, ve dvou vrstvách už je to mnohem lepší, já jej zatím lakovala na tmavý či oranžový lak a vypadá moc pěkně, odlákovává se dobře

It´s purplicious
fialové a stříbrné menší či větší třpytky v průhledné tekutině, dá se s ním dosáhnout různých efektů, při 1. vrstvě jen tu a tam třpytka (vypadá pěkne např. na bílém laku), při nalakování na fialový lak ve 3 či 4 vrstvách už vytvoří souvislý, třpytivý nános :). odlakování trošku "drhne"

Hello holo
naprosto úžasný efektový nadlak, obsahuje větší holografické částečky s odlesky všech barev duhy :) při slunečných dnech nádherná podívaná při pohledu na nalakované nehty právě tímto lakem
já jej používám buď na stříbrný lak ve 3 vrstvách, kdy ho takto použiji na všechny nehty, nebo jej nanesu jen ve dvou tenkých vrstvách přes jakýkoli lak, který mám nalakovaný, pouze na prsteníčky pro "efekt", odlakování je celkem děs běs, i když se to nemá, lak většinou raději oloupu (pokud je na nehtech větší počet vrstvev než 3 - jde to samo), než se trápit s alobalem... :)





Všechny tyto laky jsou k sehnání v Essence stojanech, drogerie Rossmann, za cenu cca 60Kč

B.

2 komentáře:

  1. Jéé Ski teal we drop :), ten lak zbožňuju, pořád ho okukuju na fotkách a na podzim si ho pořídím.
    Jinak z těhle třpytek mám It´s purplicious a ten je pěkný na tmavě fialovém laku. Pak mám ještě Hello Holo a ten je hezký na laku Lilacism od Essie, chci ho zkusit ještě na jiných světlých krémovkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám teď hello holo na prsteníčku na mint laku od Essence - krásné je to :)
      jojo, máš pravdu, it´s purplicious je skutečně moc hezký na tmavě fialovém i tmavě růžovém laku

      Vymazat