čtvrtek 26. července 2012

Essie - Lovie Dovie

Zdravím všechny,

venku konečně zavládlo krásné počasí a pořádně zvedlo náladu!Takže hurááá do focení!!!!

Velice bych se vám všem chtěla omluvit za "chvilkové" nevěnování se blogu.. Na konci školního roku spoustu práce do školy(dohánění známek na poslední chvíli), potom dovolená v Chorvatsku a dále vytížení jezdeckým sportem,které pro mě znamená mimo relax i unavující cestování. Tím pádem vše zůstalo jen na mé milované B. Tímto bych jí chtěla moc moc poděkovat a pogratulovat, jak krásně sama psaní a focení zvládá! A slibuji,že už se to nikdy nestane!;)

A teď už k mému dnešnímu favoritu!

Včera jsem byla po dlouhé době opět doma. V Praze. Což pro mě znamená NAKUPOVÁNÍ!!!Tak moc mi to chybělo..;). Z celého dne mi největší radost udělal tenhle krasavec! Lak od Essie - Lovie Dovie!!! Tuto barvu přímo miluju! A neberte ho, když v  Sephoře na Václaváku mají 30% slevu na celý sortiment! Tím pádem mě tenhle růžovák vyšel jen na 200,- Kč!


Na sluníčku!:)

Ve stínu...


Pro srovnání a lepší představu jsem vybrala od Essie odstín Van d´Go. 

 Vlevo Van d´Go a vpravo Lovie Dovie
Jak vidíte Lovie Dovie je sytější růžová narozdíl od  Van d´Go, který je lehce do meruňkové.

Ze zhora na střídačku V.d´Go a L.V. a lahvička Van d´Go


Oba dva jsou klasické krémovky.



Opět na střídačku a lahvička Lovie Dovie

Laky Essie se mi lakují velmi dobře, i když ze začátku jsem s nimi měla velké potíže, co se týče bublinek...ale nyní je už vše v pořádku:)

Jaký je váš oblíbený lak?:).


L.

2 komentáře:

  1. OOOch prekrasne odtiene! Skoda ze v Bratislave nemame Essie obchod :( Lebo ten Lovie Dovie je moja nova laska :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát!:)).Zkus se kouknout v Sephoře! Je opravdu krásný! :).

      Vymazat