čtvrtek 7. března 2013

Catrice - Orange-Utan

Krásný večer všem!

 Dnes vám ukáži další z mých jarních favoritů, i když dnes nebylo nějak extra slunečno, ale teplo celkem ano.
Opět jeden z mých oblíbených Catrice  laků. Catrice nedávno obměnila pár svých kousků za nové a musím říct, že bych vzala hned všechny! Nevím jak to dělají, ale všechny jejich barvy a odstíny si mě okamžitě získají! Veliký úspěch, když jsem odešla jen s jedním..:)).
Jedná se tedy o krásnou sytou oranžovou krémovku. Lakování jako vždy bez problémů, krytí ve druhé vrstvě, já mám ale opět vrstvy tři. Výdrž perfektní! Tři dny a ani ťup! :))








Máte doma nějaký z nových Catrice laků?:)

L.

6 komentářů:

  1. U nás Catrice vůbec není, jen pár laků ve výprodeji, kdysi jsme měli jednu nebo dvě limitované edice, ale tak si říkám, že alespoň má peněženka nepláče. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je opravdu škoda...Ale je pravda, že bych ušetřila spouuustu peněz!:D

      Vymazat
  2. Úžasná barvička, skvěle by se mi hodila ke svetru a sáčku! :D

    OdpovědětVymazat