úterý 9. července 2013

GS Stars - 07 Princess + Essence 03 Grunge me tender!

Hezký slunečný den všem,
 
dnes vám chci ukázat dalšího krasavce z limitky Gabriella Salvette - Stars enamel a to v odstínu 07 Princess.
 
Tato barva byla mezi 5ti novými odstíny mým druhým favoritem...proto jsem neodolala a včera jsem si pro něj zaběhla do Rossmanna.
 
Jeho název vypovídá mnoho...jde skutečně o něžnou, světlounkou,  princeznovskou růžovou barvu, s překrásným fialovo-modrým shimmerem, který je i přes písčitou texturu laku dobře patrný a lak samotný hezky oživuje
 
Aplikace opět naprosto bezproblémová, GS štětečky umožňují přesné lakování, schnutí je bleskové a na efekt "šmirglpapíru" na nehtech, jsem si rychle zvykla a moc se mi líbí.
 
Když už jsem v tom Rossmannu byla, podívala jsem se i do výprodejového stojánku, kde na mne číhal mentolový fešák z Essence limitky - Floral Grunge...za původní cenu 55Kč jsem ho tam nechala bez povšimnutí, ale za 30Kč se mi již líbil víc a proto jsem jej přihodila do košíku.
 
Oba laky jsem rovnou zkombinovala, myslím, že je to i docela povedené, protože mentolový lak má také drobný modro-zelený-shimmer a schne do matna, tudíž se k sobě oba laky více hodí.
 
Grunge me tender! se lakoval trochu hůře, než  Princess, bez pruhů kryl až ve třetí (slabší) vrstvě, schnul trochu déle.
 
Tuto kombinaci mám tedy na rukou první den, ale zatím se mi moc zamlouvá ;)





 

 
 
 
 
Jaké kousky jste pořídily v poslední době vy?
 
 
Zakoupeno v Rossmannu za 90Kč.
 
 
 
B.

15 komentářů:

  1. Já s z té nové série pořídila Azzurro (momentálně aktuální článek na blogu) a ještě Acquamarinu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mne právě moc nelákají ty odstíny s velkými třpytkami, ale kdo ví, co bude, třeba jim do budoucna také neodolám :)

      Vymazat
  2. naozaj krásna kombinácia! :) princeznovská ružová :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krááásnééé :) Na růžovou si taky brousím zuby a ta mentolová k tomu hezky sedí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu skvělá kombinace, ta se ti moc povedla! Ten růžovoučký GS mi připadá jak rozdrcená cukrátka, nádhera. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to skvěle! Asi něco podobného vyzkouším..:) Ten růžový GS konečně mám tak sem spokojená..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám taky oba favority, tak jsem také spokojená :)

      Vymazat
  6. Moc krásné barvy, nechám se určitě inspirovat :) Děkuji za super tip :)

    OdpovědětVymazat
  7. Princess je na nehtech tak hezký! Přitom v lahvičce vypadá docela obyčejně. Že jsem po něm taky nesáhla...

    OdpovědětVymazat