pátek 13. dubna 2012

Essence duo lak Boys are back in town

Essence v jedné ze svých limitovaných kolekcí (Circus Circus) představila duo laky, v pěkném balení a navrstvením obou laků vznikne lak třetí...zřejmě se toto chytlo a Essence se rozhodla na jaře zavést tyto duo laky do stálé nabídky - to se, myslím, povedlo.

Ráda bych Vám jako první představila odstín 05 Boys are back in town...


základní barva nese název boys are back in town a je to fialová, krémová barva lehce "šmrnclá" s šedou, tato barva samotná je studenější. Mě osobně se moc líbí.

druhá barva - asi ji můžeme nazvat efektovou - má název it´s just a little crush, jde o poloprůhlednou tekutinu, ve které jakoby byly na prach rozemleté barevné šupinky v odstínech růžové, fialové a modré. Pokud nalakujete tento lak samotný, je nevýrazný.



Spojením obou laků vznikne krásná, originální barva, mě osobně se líbí, na sluníčku se nádherně třpytí. Dle fotek můžete posoudit, zda vám také :)

ve stínu
na sluníčku


Tento lak seženete ve stojanech kosmetiky Essence v Rossmannu či DM za 75Kč

B.

10 komentářů:

  1. Já na modrou moc nejsem, ale tenhle je vážně moc hezký, zvlášť když se spojí s tím efektovým :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, spolu dohromady jsou opravdu krásné, obzvlášť na sluníčku :)

      Vymazat
  2. všude na tyto laky slyším a čtu jen samou chválu, tak bych si měla taky nějaký pořídit... tenhle se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta chvála je sazloužená, opravdu je můžu doporučit :)

      Vymazat
  3. Ačkoliv se mi tyhle dvojlaky na většině swatchů líbí, na živo mě tolik nezaujmou. Nevím, čím to je, asi nic pro mě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se na nich líbí, že za 75Kč má člověk opravdu 3 laky a ten efektový používám i na jiné laky ;)

      Vymazat
  4. Je úžasnej! :) Já mám z této řady růžový a jsem s ním nadmíru spokojená..! Tak už zvažuju, jaké si koupím další, páč jsou prostě boží! :D

    OdpovědětVymazat
  5. pekna kombinacia:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat