neděle 22. dubna 2012

Essence - Lesk na rty Stay with me




Lesky na rty Stay with me jsou podle mě velmi povedené. Možná bych je nazývala i takovými  lesko-rtěnkami :)). 



Jsou velmi dobře pigmentované a na rtech vydrží opravdu dlouho, za což jsem ráda, vadí mi lesky nebo rtěnky, co za pět minut zmizí a musíte rty opět namalovat...Na rtech jsou velice příjemné, nejsou lepivé.




aplikátor... a odstín 03 Candy bar
Mají velice zvláštní aplikátor,který mi popravdě řečeno moc nevyhovuje..vždy je na něm až moc lesku, musím jej proto nanášet opatrně...



zleva doprava: 03 CANDY BAR, 05 I LIKE COTTON CANDY, 04 TRENDSETTER
Nyní jsou lesky dostupné celkem v šesti odstínech:


  • 01 me & my icecream 01 me & my icecream
  • 02 my favorite milkshake 02 my favorite milkshake
  • 03 candy bar 03 candy bar
  • 07 kiss kiss kiss 07 kiss kiss kiss
  • 08 deep rose 08 deep rose
  • 09 hottest pink 09 hottest pink





























Ale některé vyřazené odstíny  jako 05 I like cotton candy můžete ještě zachytit v některých slevách třeba v dm drogeriích za pouhých 29,- Kč :)).

Máte doma nějaký? :) Vyhovují vám také?


L.




9 komentářů:

  1. Mám I like cotton candy. Pořád jsem přemýšlela jestli si ještě koupím me & my ice cream nebo my favorite milshake,ale vidím to na deep rose, v reálu hodně zajímavá barva :).

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem na Deep rose koukala v drogerii... postupem času bych chtěla mít všechny:)).

    OdpovědětVymazat
  3. A kde jsi je prosím kupovala? Já na ně v dm ani v rosmannovi nikdy nemůžu narazit!:-(

    OdpovědětVymazat
  4. ve stojanech Essence jak v dm, tak v Rosmannovi (tam spíš), obvykle jsou v horní polovině stojanu poblíž rtěnek... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :) Chci Ti jen oznámit, že jsem Tě na svém blogu nominovala ve VBA :)
    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem nezkoušela žádný, ale 01 odstín je moc roztomilučký :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No, je to bllllllllllllbost. Ale já myslim že je to blbost. Jo.

    OdpovědětVymazat