neděle 15. dubna 2012

Výrobky značky RYOR

Tuším, že každá z vás už někdy slyšela o přírodní kosmetice značky Ryor, a jestli ne tak vám ji snad tímto článkem aspoň trochu přiblížím. Jedná se o velmi kvalitní a dostupnou kosmetiku s příjemnými cenami... A  od každého, kdo ji vyzkoušel slyším jen samou chválu :).


1) Hydratační krém s aloe vera a UV filtry - suchá a citlivá pleť

Já osobně se bez tohohle krému nehnu.Každé ráno po vyčištění pleti si musím obličej namazat a poté dělám make-up.Mám suchou a citlivou pleť, tím pádem pro mě byla tato varianta ta nejlepší.Je to velmi jemný krém a příjemný.Není na obličeji skoro znát a rychle se vstřebává, tím pádem nemáte celý umaštěný obličej.Samozřejmě se hodí až teď na jaro. Hydratační krémy jsou na zimu velice nevhodné, protože pleti dodávají vodu a ta v mrazech samozřejmě mrzne a spíše to pleti škodí než pomáhá.Mimo jiné má krém i bezvadný aplikátor-pumpičku!!
(Ryor-Lehký, snadno vstřebatelný krém s obsahem UV filtrů, které chrání pleť před nepříznivými vlivy vnějšího prostředí a navíc vitamin E, omezující tvorbu vrásek.)

Hydratační krém s aloe vera a UV filtry - suchá a citlivá pleť


2)Výživný krém Exclusive - suchá a citlivá pleť

Tenhle krém používám vždy po večerním čištění pleti před spaním nebo když jsem celý den zavřená doma...Je lehký, ale velice mastný.Výrobce píše, že je pro denní i noční nošení, ale mně na den přijde opravdu mastný až až.Ale asi každého názor, jak mu to vyhovuje... A na noc pro mě úplně ideální.Velmi přijemně voní.Jestli máte problémy s velmi suchou pletí, tak určitě šáhněte v drogérii Rossman po tomto výrobku:).
(Ryor-Lehký, mastný výživný a především ochranný krém. Jeho příjemná parfemace navozuje pocit svěžesti.)

Výživný krém Exclusive - suchá a citlivá pleť

3)Pleťové mléko čistící Arnika - pro suchou a citlivou pleť

Poté co si odlíčím make-up micelární vodou Bioderma, odlíčím zbytek nečistot pomocí vatovým tampónkem  tímto mlékem.je velmi příjemné a nedráždí mi pleť.V mém plánu je koupit si ještě Pleťové tonikum pro suchou a citlivou pleť
a večerní čištění bude dokonalé :).
(Ryor-Slouží k večernímu čištění, které se skládá ze dvou částí – 1. čištění mlékem Arnika, které odstraní make-up a běžné nečistoty a 2. dočištění Pleťovým tonikem pro suchou a citlivou pleť RYOR, které odstraní pot a zbylé nečistoty. Pleťové mléko čisticí Arnika nemá nežádoucí odmašťující účinky. Používá se k čištění pleti, krku a dekoltu. Dermatologicky testováno.)

Pleťové mléko čistící Arnika - pro suchou a citlivou pleť

 

 4) Břečťanový gel proti celulitidě

Tento gel jsem ještě nevyzkoušela...Jsem velice zvědavá na výsledek a určitě vás budu informovat.Slyšela jsem na něj chválu, tak uvidíme:))...
(Ryor-Přípravek obsahující extrakt z břečťanu, který napomáhá odstraňovat příznaky celulity, tzv pomerančové kůže. Pokožku dokonale hydratuje, zpevňuje a zvyšuje její pružnost. Břečťanový gel se aplikuje každý den, hlavně ráno, především na nohy a stehna, směrem od kotníků k tříslům. Aplikace na břicho a hýždě je také směrována k tříslům.)

Břečťanový gel proti celulitidě


(Všechny tyto výrobky jsou k dostání v drogeriích Rossman okolo 100,- Kč)

www.ryor.cz

A jaký máte názor na produkty značky Ryor vy?:)

L.


Žádné komentáře:

Okomentovat