středa 27. června 2012

Color Club Poptastic

Léto v plném proudu a co nalakovat jiného, než super růžovou neonku?! :)
Dovolte, abych vám představila tohle ColorClubí miminko...asi si říkáte, proč miminko? Jde o mini verzi běžných laků, které mají 15ml, tenhle mrňousek má 7ml, i přesto je ho dost a myslím si, že dlouho vydrží (pro srovnání Essence Color & Go má 5ml). Já zatím nalakovala jednou a v lahvičce nic znatelně neubylo.

Tak a teď už k barvě, jde o neonovou růžovou, srovnatelnou s růžovým zvýrazňovačem, ale troufám si říct, že lak je ještě o trochu křiklavější než zvýrazňovač. Fotky samozřejmě úplně nevyšly, fotit neonky je za trest, reálná barva je světlejší, výraznější, řvavější. Lak má stejný šteteček, jako laky s 15ml. Lakuje se velice dobře, na neonku, k plnému krytí jsou potřeba dvě vsrtvy, na fotkách sice trochu prosvítají konce, v reálu to však vidět není. Nepruhuje, nedělá lysiny, na neonku schne s lehkým leskem ( ne uplně matně, jako to u neonek bývá zvykem), mě se však více líbí hodně leské nehty, takže jsem přelakovala nadlakem.

Tento lak můžu rozhodně doporučit, ještě k výdrži, dva dny naprosto neporušený, bez otlučených konců, déle nezkouším, jelikož po dvou dnech vždy barvu měním.





porovnání mini verze a plné velikosti (7ml a 15ml)




zakoupeno na mojesminky.cz za 69Kč

B.

Jak se Vám lak líbí, máte rády neonky?

7 komentářů:

  1. moc se mi líbí, ale nedokážu si představit tu pravo barvičku, když je ještě zářivější a "řvavější" :D než zvýrazňovač:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no do slova a do písmene z ní bolí oči :) zvýrazňovač čmárnutý na bílém papíře je proti tomu celkem nuda, foťák strašně žere barvy, já mám docela opálené ruce a v tom kontrastu je to, prostě bomba, kterou nelze přehlédnout :)

      Vymazat
  2. Krásná barva :), taky mi má přijít ještě s Warholem v tom klasickým balení. Ale do budoucna si asi pořídím taky pár mini laků :).
    Neplánujete udělat článek s vaší sbírkou laků?

    OdpovědětVymazat
  3. jojo, Warhol je taky mooc krásná barva. Určitě plánujeme, zatím máme připravený článek s naší sbírkou essence láčků, během léta máme v plánu nafotit naší sbírku komplet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na to, že růžové nemám ráda, se mi Poptastic líbí moc moc moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu lak, který si zamilujete! Já když jsem ho u B. viděla, okamžitě jsem také objednávala!! :))

      Vymazat