pátek 22. června 2012

Loreal Opulent Pink

Dnes bych Vám ráda představila tohoto drobečka od Lorealu v odstínu č. 211 Opulent pink (lak má 5ml - proto drobeček).

Jedná se o krásnou, decentní růžovo-vínovou barvu, která je zcela bez červeného podtonu.
Lak je krémový, bez shimmeru, kryje ve dvou vrstvách (první je již pěkná, ale lehce prosvítají konce), takže dvě jsou lepší.
Při nanášení nezlobí, jen jsem měla trochu problém s nalakováním malíčku, protože štěteček je neobvykle široký (ano, i širší než OPI), ale jeho výhodou je zakulacené zastřihnutí, které přesně kopíruje nehtové lůžko. Kartáček je plochý (kulaté nemám ráda)

Barva sice není nějaká příliš unikátní, ale já takovu ve sbírce ještě nemám. Vlastním dost vínových, ale takovouhle do růžova ještě ne. Lak mohu doporučit.

Cena 99Kč ve stojanech Loreal (v Rossmannu na ně byla tento týden akce za 75Kč)









B.

4 komentáře:

  1. Momentálně se v tomhle odstínu vyžívám :-) A ten štěteček je dokonalý. Jsem většinou dost levá na lakování, ale s tímhle se mi pracuje dost dobře. Ještě mě uchvátil i odstín 210. Hodně do růžova, ale suprový! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Štěteček je opravdu šikovně střižený,jen na můj malíček je trochu širší. Některé odstíny má Loreal opravdu povedené, já v drogerii nemohla nechat ještě Ingenious rose :)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky zkousely jste 211 ku s kombinaci 617you are worth it styl francouzke manikury?

    OdpovědětVymazat