čtvrtek 14. června 2012

Essence My yellow fellow + 1.pokus o ombre :)

Jelikož venku je celý tento týden pošmourno, zataženo, sluníčko skoro nevykoukne, nalakovala jsem něco barevného pro pozvednutí nálady a volba padla na krásný, žlutý lak z tedy již nedostupné limitky Essence Blossom.
Lak trošku zlobí, dělá lysinky a kryje až ve třech vrstvách, pro jeho krásnou barvu mu to však odpouštím. Vnímání barev je dost subjektivní , ale já tuhle žlutou s lehkým shimmerem zbožňuju, není křiklavá, ani obyčejná, výrazná ano, ale tak akorát. Když ji sladíte s nějakým doplňkem, máte originální manikúru.
Snad touto barvou přivolám sluníčko a budou ty slibované tropické teploty ;)





tady již ozdobený laky Essence


můj první pokus o toto zdobení :)

k lakování přizpůsobené líčení :)



Patří žlutá i mezi vaše oblíbené, nebo byste ji na rukou nesnesly?

Hezký den

B.

6 komentářů:

  1. Ombre se ti povedlo! Já své modré ombre zrovna včera shodila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pochvalu, budu to muset vypilovat, na léto je to supr oživení lakování :)

      Vymazat
  2. To jsi tvořila houbičkou?

    http://skyandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Na první pokus je to krása. Já mám žlutou na nehtech hodně ráda :)

    OdpovědětVymazat