středa 19. prosince 2012

Color Club -Wotrh the risque

Po opravdu dlouhé době vám přeji všem krásný předvánoční večer!

Je mi velice líto, že jsem tak dlouho nebyla schopna přidávat žádné články. Myslím, že je zbytečné tu vypisovat důvody, které k tomuto vytížení vedly, ale opravdu už doufám, že se to dlouho opakovat nebude! Ale laky mi samozřejmě pořád přibývají, ať už to je jako dárek, nebo jen tak láček pro radost!:). Takže k recenzování toho mám nyní opravdu hodně! ;)

Dnes bych vám ráda ukázala ten nejnádhernější "holográfek", co znám! Pyšní se jménem Wotrh the risque. Dostala jsem ho od B. k narozeninám ještě s odstínem jménem Edie, který vám také brzy představím!

Už ho obdivuji na ostatních blozích několik měsíců a má touha po něm byla neskutečná! Je to prostě můj vysněný láček...:)

Jedná se o klasický stříbrný holografický lak. Lakování je velmi příjemné. Lak je poněkud řidší konzistence, ale krásně kryje už ve druhé vrstvě a schne díky třpytečkám velice rychle. Color cluby mají celkem úzký štěteček, ale nic jiného se laku nedá vytknout. Doporučuji pro zvýraznění holografického lesklého efektu, použít nadlak! Na sluníčku se na nehty nebudete moci vynadívat! :))...






Máte nějaký podobný "holográfek" ? :)
L.


4 komentáře:

  1. Já mám holograf jeden a nemůžu se na něj vynadívat :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle lak zrovna takymám, ještě jsem ho teda nezkoušela:-)
    jinak holografické laky miluju uplně snad nejvíc ze všech, musím se pak na ně pořád dívat a nejradši bych měla uplně všechny, co existují:-)
    bohužel ale teda nemám všechny, ale asi jen ..mmm no a teď teda nevím... cca patnáct odhadem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já Color Clubí holografy naprosto zbožňuji, skvěle se lakují, stačí dvě vrstvy a ten efekt - áách :)
      B.

      Vymazat