pátek 28. prosince 2012

OPI GoldenEye

Hezký podvečer přeji,
 
Vánoce pomalu za námi, nový rok je před námi a já mám pro vás dnes na ukázku láček, který jsem dostala od Ježíška L.
Jaký jiný láček by mi mohl udělat takovou radost, než zn.OPI v odstínu GoldenEye.
Tento lak je z nějnovější kolekce k poslední bondovce Skyfall 007.
 
Jde o průhlednou tekutinu plnou zlatých střípků, které ve 3 slabších vrstvách tvoří souvislou zlatou vrstvu, která působí jako zlatá folie...
Barva je výrazná, unikátní, teplá zlatá s žluto-oranžovým nádechem, prostě nádherná, slavnostní, nechám si ji na nehtech i na přivítání nového roku.
Aplikace je naprosto bezproblémová, schnutí je velice rychlé. Jak jsem psala výše, k plnému krytí jsou potřeba 3 vrstvy, ale nemusíte se jich bát,stačí opravdu slabé.
Neporušený vydržel 3 dny, pak se ošoupaly konce.
 
A nyní už pár fotek tohoto fešáka :)
 
 
 
 
 
Co na něj říkáte? Líbí? Mě moc!
Jaké láčky nadělil Ježíšek vám?
 
B.
 

12 komentářů:

  1. vyzerá tak pekne luxusne :),, mne by ale nepasoval :D
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky by mi taková barva neslušela, ale tobě jo :). Plánuju někdy teď lakovat Golden Rush od Essence, taková zlatá mi sedne.
    Já lak nedostala žádný, ani loni. I když jsem za to asi i ráda, nerada bych kdyby se mi nelíbil nebo bych už stejný měla. Sama jsem si ale objednala před Vánoci Opi DS Extravagance, ale ještě nepřišel.
    A mám chuť si ještě objednat kupu dalších, ale měla bych se ovládnout, chci zmírnit nákupy laků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já vydržela lak nekoupit skoro dva měsíce :)

      Vymazat
    2. To si dobrá :). Já vydržím třeba měsíc nekoupit žádný, ale další měsíc si jich pak koupím deset...

      Vymazat
  3. Já jenom doufám, že na Interbeauty bude celá tahle 007 kolekce k dostání, musím mít většinu z nich!
    Goldeneye je jeden z mých favoritů! Sice asi nesluší jen tak každému a nejlíp se bude nosit na podzim, ale vem to čert, je nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se té barvy nebála,je teplá,ale opravdu slušivá :)

      Vymazat
  4. Já dostala kolekci laků China Glaze Jingle all the way (odstíny Pizzaz a Merry Berr) a rolničkovým prstýnkem od sestřičky, kolekci 5 laků Sephora a ě laky p2 (Passion a Ready to rock) od přítelových rodičů a 4 laky od jeho kmotry :)
    Z téhle bondovské kolekce se mi děsně líbí odstín Man with the golden gun, ale 1300 Kč za lak nedám a nemám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty 4 od kmotry jsou mini laky od Yves Rocher, které mám moc ráda :)

      Vymazat
  5. tahle zlatá je tak krásně slavnostní:-), uplně to vidím na podzim a nebo kolem Vánoc:-)

    mně Ježíšek kosmetiku ani laky bohužel nenosí a protože to vím, vybíram si sama, výběr padl náhodně na různé barvy a firmy, co mě zrovna zaujalo:-)

    OdpovědětVymazat