sobota 5. ledna 2013

OPI Alpine snow

Hezké sobotní odpoledne přeji,

jsem tu s dalším "opíkem", nikoli nějak unikátním svou barvou, ale vlastnostmi ano, možná si i řeknete, proč nám ukazuje obyčejný bílý lak... Pro mě je však svojí obyčejnou bílou barvou velice neobyčejný. Dlouho jsem sháněla kvalitní bílý lak, který se hned nesloupe a bude krýt max. tak ve 3 vrstvách...a našla...je jím právě ten profláklý OPI Alpine snow...a když jsem ho v Sephoře uviděla ve výprodeji za 230Kč, nemohla jsem ho tam nechat, po bílém laku jsem toužila dlouho...

Proč obyčejná bílá? Je decentní, působí upraveně, elegantně a navíc, se dá všemožně dozdobit nejrůznějšími efektovými nadlaky, nenechám ho jen tak, tak snad stihnu nafotit, jak jsem ho upravila...(už aby bylo jaro, déle světlo - bude kdy fotit)

Lak kryje ve dvou vrstvách obstojně, ve třech naprosto dokonale, nezlobí, nedělá lysiny, aplikace je jedna radost. Tři vrstvy téměř hned po sobě nanesené i rychle uschnuly. Prostě mám OPI laky fakt ráda :)
Výdrž je překvapivě perfektní, 2 dny naprosto bez poškození, 3 den jsem likvidovalal stromeček, věnce, dělala povánoční velký úklid a to se tu a tam maličko kousek laku odštípl, ale nic závratného, takže chválím.
Poté jsem jej přelakovala China Glaze - Golden Enchatement (ale nelíbilo se mi to natolik, abych Vám to zde ukazovala) a s ním jsem měla lak ještě jeden den. Po 4 dnech to šlo celé dolů.

A když už není sníh venku, přenesla jsem si jej alespoň na nehty :) Kde jsi zimo?







Co vy  a bílá barva na nehtech?

B.

11 komentářů:

  1. Bílou na nehtech mám hrozně ráda. A i s ozdobami jako glitry nebo jednou se vzory karet (srdce, list, trojlístek a kára) :) Zatím mám Maybelline French white, který není vůbec špatný jen je z kolekce Minicolorama a už se nevyrábí. Přemýšlím nad bílým od Color Club French tip anebo Barry M Matt White, ale CC mi přijde bělejší (podle googlu), tak nevim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jak laky od Barry M tak i od Color Club a za mě musím říci, že mám CC raději a také myslím, že bude bělější, CC se i skvěle lakují :)

      Vymazat
    2. tak jsi mě přesvědčila .) až tenhle bílý dojde beru CC :)Barry M laky jsem ještě nezkoušela, ale moc se mi líbí některé glitrové, třeba Jewel Britannia a Ruby, ty bych chtěla vyzkoušet moc :)

      Vymazat
  2. Je krásný!! Taky mám teď bílý lak! Když už není bílo venku tak aspoň na nehtech :-))) Já ho tedy mám ozdoben glitry:) Takže ode mně má bílý lak velké ANO :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně můj názor, jsem ráda, že v té bílé nejsem sama :)

      Vymazat
  3. Já bílou používám jen pro nailart :).

    OdpovědětVymazat
  4. Bílý lak spolu s rudým, světle růžovým a bezbarvým považuji za jakýsi základ, který by měl být vždycky, takže s tebou souhlasím. A navíc lak od O.P.I nikdy není zbytečná koupě. Alespoň pro mne ne. Laky od této značky spolu s Essie a možná snad ještě od Sparitual bych nedala za nic na světě.
    A teď jsem si chtěla ještě udělat radost s odstínem Pirate od Chanel, že bych vyzkoušela, zda-li jsou opravdu tak dobré, ale před Vánoci samozřejmě už nebyly nikde k dostání. :( Alespoň v Sephoře ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jestli Chanel seženeš, dej vědět, zda je to takový zázrak za tu cenu, sama jsem zvědavá :)

      Vymazat
  5. Bílý lak, to je prostě základ.Vypadá krásně, čistě..:) Už se těším až nějaký Opi zkusím.

    OdpovědětVymazat
  6. Chanel Pirate je klasika, popr. doporučuju odstín Dragon, který je takový ještě víc klasičtější:-)

    Bílou na nehtech jsem milovala kdysi jako ještě teenagerka;-), teď už jsem vyloženě bílou po celé ploše neměla hodně dlouho, ale docela se mi líbila varianta s položelátkovou bílou, konrétně to bylo Jessica v odstínu Wedding Gown.
    Bylo to takové odlehčené.

    Jinak co se mi teda líbí moc je bílá a na tom šupinkový efektový lak:-)

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerá krásne, úplne zasnežená krajina:)

    OdpovědětVymazat