středa 23. ledna 2013

New in L.

Krásné ráno všem!

 Tak a je to tu zas... Opět se vám všem musím velice omluvit, za mou dlouhodobou neaktivitu a chtěla bych velice poděkovat mé milované B., bez které by tento blog byl nějakou dobu bez jediného příspěvku! 

Samozřejmě v nákupech jsem po tuto dobu aktivní byla a myslím, že i celkem úspěšně. 
Dnes bych vám tedy ráda ukázala, co vše je u mě "nového" a na co se můžete těšit! Teď už to mohu snad slíbit, že se opět budu snažit aktivně psát a fotit! ;).


Z aktuální limitky "Snow Jam", která je k dostání v drogeriích Rossman:

Lip Balm- Lilac is my style, 03 Life is a freeride, 04 Top of the ice-stream


Z LE "Home Sweet Home" - Drogerie DM:

tvářenka- 01 knits for chicks, oční stíny- 01 Happy couching, lak- Barry me home


Nové přírůstky mezi mé láčky:

01 Hazelnut cream pie, 122 chic reloaded, 110 modern romance


A Ježíšek mě velice příjemně překvapil, protože mi donesl dva láčky z mého wishlistu! :)

Opi- If you must you must, Essie- Watermelon

Top coat od Essence, Avon -speeddry!, CC- Edie

Něco, co se týče pleti:




A konečně i já mám svou Mua paletku! :)




Z čeho máte vy za poslední dobu  největší radost? Já asi z Opíčka a Essie laku! :)


L.


5 komentářů:

  1. já si v pondělí objednala paletku MUA undressed a až dorazí tak z ní budu mít obrovitánskou radost ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si právě dělám maxiobjednávečku z MUA :) tvoje paletka vypadá nádherně!! <3 :)

    Btw ráda bych tě pozvala na svůj první giveaway http://radkavackova.blogspot.cz/2013/01/prvni-jubilejni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S paletkou jsem ve všech směrech naprosto spokojena a děkujeme!:)

      Vymazat
  3. z tech novych essence laku zatim nemam zadny, nejak sjems e s tou zmenou obalu neporovnala:(


    Color Beam

    :-)

    OdpovědětVymazat