čtvrtek 24. ledna 2013

Essence - Nude glam - 01 Hazelnut cream pie

Krásné čtvrteční ráno!

  Poslední dobou jsem si velice oblíbila "nahé" - nebo-li nude nehty. Je to velmi příjemná decentní a zároveň velmi elegantní záležitost. Dříve jsem pro tento styl nehtů neměla pochopení, ale jak to tak u mě bývá, postupně si najdu cestu ke všemu. :). Je to opravdu lichotivé a navíc pak může člověk dát vyniknout bižuterii a doplňkům.

Pokud jste si všimly, tak Essence chystá další obměnu ve svých produktech a to již brzy! Už je to asi týden, co jsem si všimla, že vyprodává některé produkty za obvyklou výprodejovou cenu - 29,- Kč, což je opravdu krásná cena!:) A v celé řadě těchto výprodejových kusů byl i tento krasný nude lak s názvem; 01 Hazelnut cream pie. Určitě se chystám věci ve výprodeji ještě mrknout!;)

Hazelnut cream pie  je klasická jednoduchá tělovka, která má v sobě nepatrný shimmer s lehce narůžovělou perletí. Bohužel ani shimmer, ani perleť není na nehtech vůbec vidět! Lakuje se velmi příjemně, ale plně kryje až ve třetí vrstvě. Nelekejte se první vrstvy, která vypadá opravdu šíleně, v druhé se to o dost srovná a třetí už je dokonalá!:) Výdrž je také velmi dobrá, mám je již 3. dnem a pořád krásně drží.





Bohužel jsem byla opět o víkendu donucena nehty úplně ostříhat, aby se trošku zregenerovaly...


Jako efektový lak na prsteníček jsem použila krásný "zasněžený" lak z LE Snow Jam od Essence - 04 Top of the ice-stream





A co vy? Nakoupily jste něco ve výprodeji? :)

L.

6 komentářů:

  1. Já jsem tedka v drogerkách nebyla.. a nevím kdy se tam dostanu, ale do výprodejových stojanů se určitě kouknu:)
    já jsem si teda cestu k tělovým odstínům stále nenašla.. nevím proč, ale třeba k tomu jednou dojde.. jako u tebe ;) tenhle vypadá na nehtech opravdu moc hezky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím výprodej není všude, jak jsem dnes zjistila, když jsme se byla kouknout v Rossmanu na Budějovické. Ale třeba v DMku na Smíchovském nádraží výprodej již je!:) Uvidíš, jsem zastáncem toho, že by se člověk neměl do ničeho nutit... :))Děkuji!

      Vymazat
  2. Byla jsem na lovu, ale nic mě nezaujalo.. Kde nakupujete Opíky a Esíky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není toho moc tentokrát.. Opíky nakupujeme v ČR buď v "Sephoře" nebo v "Enn". A jinak přes Ebay ;)).

      Vymazat
  3. U nás ještě výprodej není :(.

    OdpovědětVymazat