úterý 22. ledna 2013

Essence limitka Hugs and kisses

Hezký večer,
dnes jen rychlopost pro info...
v DM (konkrétně Budějovická i Arkády) jsem náhodou narazila na Essence limitku Hugs and kisses. Byla úplně mimo Essence stojan (možná ho tam ani nemají), umístěná byla na stojanech v prostoru prodejny.
Limitka je hodně barevná, taková až jarní, nabízí tvářenku s barevným nápisem love , paletku 4 stínů (tester je k dispozici), glitrové linky, glitrové nadlaky, barevné laky, lip tint, lip scrub - ten krásně voněl, ale bylo do něj hmátnuto nějakou nenechavou pařátou, tak jsem si ho nebrala, řasy - ty jsem však neviděla  a toaletní vodu, která má tester, ale je příšerně sladká, ta se mi vůbec nelíbila.
Tato LE mě příliš nezaujala, vzala jsem jen jeden láček (pozor, nebuďte překvapeni jejich velikostí, mají jen 5ml - jsou roztomilé :) a to efektový fialový se třpytkami a srdíčky. Ještě jsem vzala neonově růžový lip tint - správně ujetý a na léto jako dělaný, ale nebojte, nebudete mít neonově růžové rtíky, jen s lehkých růžovým nádechem.
Až bude příležitost fotit za světla, oba produkty Vám vyfotím. Chtěla jsem post přidat rychle, abyste ve stojanu ještě něco našly, byla totiž již docela probraná.


A zde je foto limitky:
zdroj: google
Ulovily jste něco z této edice? Líbí se Vám?
B.

6 komentářů:

  1. Mám ten fialový lak se srdicky, chtěla jsem i ten červený efektovy, ale bůhví proč nemeli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám také a dokonce i dnes nalakovaný, taky byl jako efektový jediný dostupný...

      Vymazat
  2. Já ani nevím, že už je kolekce k dostání, každopádně bych hrozně moc chtěla ten topper se srdíčkama :).

    OdpovědětVymazat
  3. Je k dostaní,ale nehledejte ji ve stojanu Essence,je samostatně umístěná v prostoru prodejny.

    OdpovědětVymazat
  4. mam ten fialovy lak se srdíčky
    chtela jsem ten efektový červený, ale jako jediný ho neměli:(


    Color Beam

    :-)

    OdpovědětVymazat