čtvrtek 10. ledna 2013

Essence nová limitka - Home sweet home

Hezký večer přeji,

nevím, jak moc jsem či nejsem aktuální, ale dnes jsem poprvé v DM (konkrétně Praha -Arkády) objevila limitku od Essence - Home sweet home. (nebudeme řešit to, že za hranicemi ji měli už dávno, naše malá zemička je prostě chuděra a přijde mi ,že co zbyde, to se sem s několika měsíčním zpožděním dostane).




Můj dojem z limitky:

je příjemně barevně laděná, má moc hezké "pletené" detaily, působí tak decentně, zimně :) Jediné co mi vadí je, že testery mají jen rtěnky, hodily by se i u stínů a tvářenek (pak by do toho nenechavé ruce nehrabaly svými ušmudlanými prstíky)

laky na nehty: celkem jsou ve 4 odstínech,líbily se mi dvě barvy, jednu jsem koupila, druhou nikoli, protože mám doma podobných mnoho (růžová), ta nejsvětlejší meruňková a nejtmavší vínová se mi nelíbily, na lahvičce píšou gel shine - tak jsem zvědavá na výsledný efekt ;), cena 50Kč

tvářenky: moc hezké, ale pro mě nepoužitelné, jedna moc světlá růžová, druhá moc oranžová, cena 80Kč

průhledný lesk s efektem (asi s efektem zvětšení rtů a vysoký lesk?) - lesky nepoužívám, ale krásně voněl :), cena mezi 50 a 60Kč tuším

mošnička: takhle je ten pletený pytlík fakt pojmenovaný na regálech :), hezký, ale k ničemu, cena kolem 100Kč

nálepky na nehty: nepoužívám, ale byly celkem hezké, cena kolem 70kč myslím

oční stíny: ve 3 barvách - tm.hnědá, oranžová, světlá růžová, krom oranžové se mi líbily, jeden jsem vzala, nejhezčí je na nich detail - struktura jako pletenina - viz foto dole, essence oční stíny nenadchnou, ale ani neurazí, cena 50Kč

rtěnky - obě měly moc pěknou, šťavnatou barvičku, jedna klasická růdá, druhá byla tmavá růžová se shimmerem, obě barvy jsou celkem tmavé, výrazné, rtěnek mám dost, takže jsem je tam nechala, cena do 60Kč



A zde je můj skromný nákup (začala jsem šetřit a tak nekupuju věci, o kterých dopředu vím, že bych je nevyužila nebo použila párkrát)...

Na odstíny se prosím podívejte na googlu, tím, že jsem fotila večer, jsou zkreslené...









Co na tuto limitku říkáte vy? Koupily jste něco? Pochlubte se :)

B.

7 komentářů:

  1. ty tvářenky jsou sice hezké na pohled, ale jak říkáš, nepoužitelné... Tohle určitě nejsou odstíny které by se daly použít na tvář. Ale ty rtěnky vypadají pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. přesně tak...a rtěnky jsou krásné, syté, mám tyhle Essence ráda, ale na mě moc tmavé a navíc mám rtěnek hodně a moc je nepoužívám...

    OdpovědětVymazat
  3. Název "mošnička" je super :D ale co dát do takového pytlíku, kde se všechno pohází a zničí?.. :D Jinak s těmi testery jsi to vystihla. Taky mě hrozně štve, když tam není tester ke všemu. To si tu věc pak nechci ani koupit, když vím, že ji možná někdo použil (např. takové ty fixy na oči - to jak jednou někdo otevře tak od té chvíle vysychá :-/ ) Jinak moc pěkný post ;) určitě tu limitku půjdu co nejdřív "zkontrolovat" ;)

    http://radkavackova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mošnička je právě hezká, ale fakt k ničemu :)s testery to nechápu, že neobjetují pár výrobků, co by to výrobci udělalo...já na to třeba nesahám, ale díky tomu si produkt ani nekoupím, když si ho nemůžu vyzkoušet - např. jsem chtěla zkusit tu tvářenku, jak by vypadala kdyby se smíchala ta světlá s tmavou, ale nejsem čuně...tudíž jsem šla o dům dál bez tvářenky :D

      Vymazat
  4. Dneska vyrážím na kuk a rovnou mrknu i na Snow jam..tak uvidíme. Stín bych chtěla určitě..dál uvidíme..pěkný článek aspoň vím co mám čekat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na snow jam taky mrknu, ale dle obrázků mě nic moc neuchvátilo...uvidíme,jaká bude naživo...

      Vymazat
  5. U nás v Dmkách nemají Essence a jejich limitky jenom občas..třeba na ní ještě narazím v nějakém jiném městě, ráda bych jí viděla "na živo" :D :).

    OdpovědětVymazat