pondělí 28. ledna 2013

OPI - If You Moust, You Moust

Krásné pondělní dopoledne!

 Už jsem se vám chlubila, jak moc příjemně mě překvapil a obdaroval Ježíšek.. :) Jedná se o krásný růžový Opi lak se jménem If you moust, you moust  z kolekce Minnie

Je to klasická růžová krémovka. Tuhle barvu já prostě zbožňuju, taková ta přesná "prasátková" růžová... Lakuje se vcelku pěkně, ale pro dokonalé a hlavně souvislé krytí je potřeba nanést nejméně tři vrstvy... Výdrž je perfektní, bez poškození vydržel tři dny - samozřejmě s nadlakem ;).

Doporučuji všem, kdo milují růžové laky jako já! :))..








 
 
Jaký je váš nejoblíbenější "růžovák"? :))

L.

4 komentáře:

  1. já právě takovéhle "prasátkovské" růžové úplně nemusím.. já radši nějaké tmavší růžové, nebo naopak hoodně světlé:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně.:)Asi nejradši mám 405ku Rose Libertine od Rimmel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je také moc hezký, ale doma ho zatím ještě nemám..;)

      Vymazat