středa 16. ledna 2013

Essence limitka Snow Jam

Ahoj,

v pondělí jsem u nás v Rossmannu narazila na novou limitku od Essence a to s názvem Snow Jam. (jsem ráda, že Ross a DM nemají stejnou :) )
Limitka je příjemně barevně laděná, ale musím říci, že ani na webu ani na živo mě nijak zvlášť neoslovila. Co ale musím podotknout, líbíl se mi detail stojanu, ve kterém jsou věci umístěné, je potažen takovým hebkým bílým cosi - co má imitovat sníh - je to blbost, ale líbilo se mi to :)





Tak a jdu opět k mému shrnutí, jak na mě zapůsobily jednotlivé produkty:

začneme laky: 4 barvy, bílá s fialovo zelenými střípečky (velmi drobnými), krémová fialová, tyrkysová, ta se mi líbila, ale tyrkysovou na nehtech moc nemusím, světle modrý se stříbrnými střípky, ani jedna nijak unikátní, podobných odstínů mám hodně, tudíž jsem je tam s klidem nechala, cena 40Kč

oční stíny: krásné byly ty tyrkysové, ale vím, že bych je pro experiment zkusila jednou a pak  bych je už nevytáhla, proto jsem je tam nechala, světlá lila a i modro-zelená byli sice také pěkné, už i lépe využitelné, ale já těmhle krémovým stínům nějak nevěřím, v minulosti se mi neosvědčily, proto jsem je tam také nechala, ty stály myslím 60Kč (nebo 55,-?)

duo oční stíny v tužce: ty vůbec nepoužívám, tudíž jsem je přešla téměř bez povšimnutí, stály do 50Kč (celkově je tahle limitka celkem levná)

balzámy na rty: barvy zajímavé, fialová a modrá se střípečky stříbrnými, i hezky voněly, ale balzámů mám tolik, že bych jej nevyužila...ale ten modrý se mi líbil, ne že ne :) cena 40Kč

krém na ruce: klasika, krémy od této značky mám ráda, za pár kaček slušný produkt, hezké balení, cena asi 40 - 45Kč

sada mini pilníčků: 8 kusů mini papírových pilníčků, hrubost tak akorát, praktické do kabelky, na stůl do práce, do druhé kabelky, u postele - prostě všude po ruce, v roztomilé krabičce, barevné, díky jejich kapesní velikosti jsem si je jako jediný produkt vzala, za 35Kč


Co jste si z této limitky vybrali vy? Já už se těším na další, i když třeba nic nekoupím, vždy novou limitku ráda zkoumám v drogerii :)


B.

8 komentářů:

  1. Mě tahle limitka celkem nadchla, hlavně kombinací fialové a tyrkysové :). Mnohem lepší jak Home sweet home. Vzala jsem si fialový balzám, pilníčky a krém. A měla jsem nutkání vzít i fialový a modrý lak a nakonec jsem nevzala ani jeden :D, snažím se omezovat nákupy laků :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je klidně možný, že se aspoň pro jeden zastavím ještě :D. Být ten tyrkysový lak víc do teal, tak jdu do něj hned :).

      Vymazat
    2. tohle jsem dřív taky dělala, něco se mi líbilo,ale váhala jsem, nechala to tam a když jsem si to rozmyslela, že to chci, už to bylo fuč :) teď beru jen ty výrobky, které mě hned nadchnou :)
      Obávám se však, že se neudržím, až přijdou jarní novinky :)

      Vymazat
    3. Ani mě to moc mrzet nebude, když tam ty dva laky mít nebudou :). Na novinky se taky těším, z laků se mi hodně líbí ten modrý a temně fialový, tak jsem zvědavá, jaký budou ve skutečnosti.

      Vymazat
  2. Já jsem si chtěla něco vybrat, ale přišla jsem do Rossmanna druhý den po uvedení a už tam skoro nic nebylo :(:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já měla kliku, krom dvou produktů byl plný stojan...

      Vymazat
  3. Tak nejvíc mě zaujal asi ten krém na ruce.Ještě jsem od nich žádný nezkusila, tak je na čase to změnit.:)Jinak u nás mají snad už dva měsíce pořád jednu a tu samou Twilight limitku, tak snad už to obnoví..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to děsně vadí, jak jsou v tomhle čeští prodejci laksní, za hranicemi se jim limitky střídají jak na běžícím páse a u nás se válí x měsíců, než je vymění...nevidím do toho, proč to tak je, ale štve mě to...

      Vymazat