pondělí 14. ledna 2013

Essence Berry me home

Hezký pondělní večer přeji,

dnes Vám chci ukázat láček z aktuální limitky Essence a to Home sweet home, kterou jsem Vám představila minule.
Jedná se o láček v odstínu 04 Berry me home. Byl to jediný, který mě trochu zaujal a chtěla jsem jej vyzkoušet, i když podobných barev mám doma více.
Barva je, řekla bych, malinovo-vínová, krásná, ale ne nijak zvláštní.
Co mě ovšem na Essence velice mile překvapilo, byla velmi příjemná aplikace, přesné lakování, tenký štěteček, prostě lakování jedna radost :)
Na lahvičce je napsáno - GEL SHINE - lesk jako blesk - ne opravdu, lak se nádherně leskne (nepoužila jsem top coat) a i velmi rychle schne - viz poslední foto.
Obstojně kryje již v jedné vrstvě, ale je tam tu a tam světlé místečko, proto jsem raději nanesla vrstvy dvě pro plné krytí.
Výdrž - zatím po dvou dnech od nalakování bez poškození a ošoupaných špiček, tak uvidíme, kolik dní vydrží :) (mě asi stejně přestane po 3 dnech bavit)







Jak se vám líbí? Jaký láček z této limitky máte doma?


B.

6 komentářů:

  1. farba je vážne pekná, u nás ešte táto limitka nie je.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká barvička, ne zrovna originální podle mě, ale kdybych se dostala ke stojanu s touto limitkou, tak bych po něm asi taky šáhla:-)
    mám takovéhle barvy moc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná barva, ten bych si z limitky také vybrala, kdybych na ní narazila :).

    OdpovědětVymazat
  4. to je krásna farba. tuto limitku som teda neskúšala ale páči sa mi.

    OdpovědětVymazat