čtvrtek 31. ledna 2013

OPI Every month is Oktoberfest

Hezký večer,

do třetice všeho dobrého si dáme opět jednoho Opíka a tím dnešním je krasavec z kolekce Germany nesoucí název Every month is Oktoberfest. Tento láček jsem koupila ve slevě v Sephoře, zcela nečekaně a neplánovaně.
Uchvátil mě jeho červeno-vínovo-bronzový shimmer, říkala jsem si, že jsem takový láček již dlouho chtěla tak jsem ho vzala. Ovšem malé zklamání příšlo, když jsem lak nalakovala, ne kvůli jeho vlastnostem, ale kvůli tomu, že je na nehtech mnohem tmavší než v lahvičce a shimmer není tak výrazný, jak se zdá. Rozhodně však nemohu říci, že lak není krásný, to on je, ale dle lahvičky jsem čekala něco trošku jiného.

Barva je hodně tmavá vínovo rudá s takovým černým podtonem, shimmer červeno-vínovo-bronzový (na fotkách bohužel není vidět), řekla bych, že je to pěkný vampy lak :)
Lakování je bezproblémové, kryje ve dvou vrstvách, schne velice rychle, pro delší výdrž jsem použila top coat od Essence Better than gel nails a i díky němu lak vydržel neporušený celých 5 dní, ano, já vydržela mít jeden lak celých 5 dní, je krásný a díky použití top coatu byl i neuvěřitelně lesklý.
 Odlakování je naprosto bez problémů, nehty nezabarvuje a lak jde dobře dolů. Jaké nemilé překvapení mě však čekalo po odlakování, takhle zatrhlý nehet, jsem ještě nikdy neměla, nevím co s ním, jestli se ho značit udržovat takto a čekat až doroste, nebo ho co nejvíce ostříhat, což asi stejně moc nepomůže, protože zatržený je až do "masa", viz foto dole -  au au :(

Také už se nemohu dočkat jara, protože fotit v aktuálním počasí  je za trest, je pořád pošmourno, sluníčko skoro nevidíme a jak pak má člověk něco pořádně nafotit?





Jak se vám Opík líbí? máte nějaký z této německé kolekce?

Také se vám nehty takhle zatrhávají? Já s tím mám docela problém, ale tohle je extrém, budu čekat pěkně dlouho, než nehet doroste :(


B.

11 komentářů:

  1. Och, tak ten necht je nepríjemný. Mne keď sa toto stane (našťastie sa to nestáva často), tak si na necht lepím leukoplast, aby sa mi to niekde nezachytilo a neurvalo, to by bolo asi veľa krvi... A až keď dorastie, tak ho odstrihnem. Ale treba to brať pozitívne, že je to akurát palec, ten aspoň na fotkách nevidno, keď už nič ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mě se právě podařilo nehtem zachytit o oblečení a doost to bolelo, tak jsem to ušmikla, úplně :( ale jak píšeš, naštěstí je to jen palec...

      Vymazat
  2. Krásná barva :). Tenhle problém mám také a také nejvíc u palců. Pak zkrátím celé nehty, dělám to tak jednou za měsíc a opravdu mě to štve :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě taky, hlavně moje krátké palce s pidi nehty vypadají jako paličky :(

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi líbí na té první fotce :).
    Au, pěkně zatrhnutý nehet. Mě se nehty taky dost zatrhávají, ale naštěstí ne až takhle do masa, takže vždy zkrátím nehty, ale pořád nejsou zas tak krátké (nejvíc se mi zatrnul někdy v listopadu, mám ten dojem, a to nebylo do masa, ale těsně pod, a to jsem všechny nehty nezkracovala na takovou pidi délku, ale měla jsem holt jedne kratší, snažila jsem se ho i jinak občas nalakovat nebo ozdobit než jiné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jinak super výdrž 5 dnů :). S tím já mám problém dost, většinou mám lak tak dva dny...kolikrát už po dnu se odchlípne kousek laku. A je jedno co používám za podlak a nadlak...přitom loni mi vydržel s BTGN taky lak 5 dnů pěkný, nechápu..no aspoň jich hodně vystřídám za měsíc a neni mi tak líto, že mám tolik laků :).

      Vymazat
  4. jojo, výdrž 5 dní je u mě unikátní, bavil mě, neošoupal se, tak jsem to vydržela, mít ho tak dlouho...a to přežil i několikanásobné mytí nádobí a jiné domácí práce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá moc krásně, hned bych takový brala.:)S palci já mám ustavičně problém.Praskají mi a ani nejsou vyrostlé a díky tomu ani nevyrostou, taky si s tím nevím rady a zatím nic nepomohlo..

    OdpovědětVymazat
  6. S palcema jsem měla problém dlouho předlouho - přesně takhle do masa se mi zatrhávaly a to pravidelně, že nestihly ani dorůst. Pomohly mi na to vitamíny z lékárny - Vápník, hořčík, zinek (jedna tabletka to je). Můžeš zkusit, třeba ti to pomůže :) Od té doby se mi nezatrhl :)

    OdpovědětVymazat
  7. au au au:(((
    to musi byt neprijemne...

    mne se teda nehty obcas zatrhavaji, ale takhle se mi to jeste nestalo.

    jinak lak je nadherny, moc se mi libi, taky jsem na nej mela zalusk, ale nakonec ho nemam.



    Color Beam

    :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se nehty nezatrhávají, protože nosím krátké nehty, nevydržím mít ani chvíli dlouhé nehty, hned si je musím jít ostříhat....:-D, ale pokud chci mít dlouhé, tak jedině umělé, tak to taky zkus, tvoje nehty nejsou tak pevné, když jsou dlouhé a taky jde o to, co děláš, že se ti zatrhávají, na delší nehty musí být zvýšená opatrnost....:-(.....:-)

    OdpovědětVymazat