čtvrtek 14. února 2013

Essence Naturventarista - Mother earth is watching you

Hezký den přeji,
 
minulý týden mě nějak přepadla nálada na "nudný" lak a moje volba padla na lak Essence ze staré limitky Naturventarista. Lakovala jsem jej poprvé, i když ho mám doma snad už rok ;)
Lak mě však mile překvapil svým krytím již ve dvou tenkých vrstvách, dobrou aplikací, zajímavou barvou, která je béžová se stříbrným shimmerem znatelným i na nehtech. A co bylo nejvíce překvapující, lak vydržel bež poškození celých 5 dní! - což je u mě rekord, žádný lak jsem už dlouho nevydržela mít nalakovaný 5 dní v kuse, tento ano, protože jsem jednak byla líná přelakovat, držel bez problému a líbil se mi :) Není to nic extra, ale chtěla jsem Vám jej ukázat. Z této limitky mám všechny 4 laky, lakovala jsem však jen tento a ten meruňkový. Ostatní barvy jsou "divné" a mám jen z čistého hamounství, protože stály 5Kč ;)
 






Máte vy doma nějaký, z této staré limitky?

P.S. už se těším na novinky Essence 2013, sice si asi nic moc nekoupím, ale stejně se na ně vždycky těším ;), možná vezmu jeden lak, jeslti bude lepší... ;)

B.

3 komentáře:

  1. tyjo, za pětikorunu bych taky měla všechny :D ale já takovéto slevy ještě nikde nepotkala.. ach jo:( lak ale vypadá opravdu zajímavě a za tu výdrž má rozhodně palec nahoru:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já tyto výprodeje kolekcí za 5Kč už také dlouho nepotkala, přitom dřív to Rossmann dělal u každé limitky...teď mají sice slevu taky, ale z 50Kč třeba na 30Kč, což už není tak zajímavé ;)

      Vymazat
  2. Taková příjemná barvička, když člověk nechce být příliš nápadný. :)

    OdpovědětVymazat