čtvrtek 28. února 2013

Catrice - I´m a Star


Krásný čtvrtek přeji!

Nedávno jsem po dlouhé době vytáhla všechny laky a snažila se je nějak přehledně složit. Už jsem ani nevěděla, že některé laky mám a velice mě zarazilo, jak jsem na některé krasavce mohla zapomenout! Mezi ně patří i tento krásný zlato-khaki Catrice...


Jako vždy, Catrice  laky u mě vedou na plné čáře! Jde hlavně o to, že za tu cenu jsou opravdu kvalitní a velmi dobře se mi lakují, díky jejich širšímu plochému štětečku. Výdrž je zcela nádherná a krytí také suprové! Ve všech směrech jsou dokonalé! :)








 Druhý den jsem nehty zkusila trošku pozměnit a použila jsem Soft touch top coat od Essence. Kombinace se mi velice líbí :).


Jaký názor máte na "matné" nehty vy? :)


L.


6 komentářů:

  1. Mě se matné nehty moc líbí, zrovna tahle kombinace je naprosto skvělá. Po pár dnech když se mi nechce odlakovávat, přidám efektový nebo matný lak. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi moc líbí :) Navíc se tím dají i některé výrazné laky jakoby ztlumit :) A navíc jak matný lak, tak matná rtěnka působí velmi elegantně :) Musím říct, že u tohohle laku se mi podle fotek líbí víc ta matná verze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to působí! A nakonec se mi asi ta matná verze také líbí více:))).

      Vymazat
  3. V té matné variantě se mi líbí moc. Já jsem rozhodně pro. :)

    OdpovědětVymazat