středa 27. února 2013

Essence 148 Prom-berry

Hezkou středu všem,

do obchodů se již dostali novinky od Essence, samozřejmě jsem je musela jít omrknout, zatím mě nic tak neuchvátilo, abych si toho nesla domů hromady, vzala jsem si jen dva laky z toho vám jeden ukáži dnes a ten druhý někdy příště ;)
 
Esennce Prom - berry je nádherný tmavě fialový lak se světlejším fialovým shimmerem, který je dobře znatelný pouze na sluníčku či pod umělým osvětlením, jinak na nehtu není téměr patrný oproti lahvičce. Barva je to krásná, neokoukaná, schne do vysokého lesku, zatím jej mám jeden den, ale více jak 3 dny ho určitě mít nebudu, takže pokud se nějak dramaticky oloupe, přidám edit k výdrži.
 
Essence má tyhle nové laky v krásných odstínech, ale zlaté ty staré lahvičky, vyhovovaly mi jak obsahem, tak štětečky, tohle je opravdu takové kopyto, že musíte dávat sakra velký pozor, abyste si nezmalovaly celou špičku prstu, třeba u malíčku mám opravdu honičku nalakovat pouze nehet...Essence - zamysli se nad tím!
 
Pro jeho hezkou barvu mu to odpouštím, ale lakování není žádná pohádka...bohužel.
 
 
 
 
 
 
Co jste si z novinek pořídily vy?
 
B.

5 komentářů:

  1. Taky jsem byla okoukávat novinky, v košíku mi skončil jen jeden lak se speciálním efektem 16 cool breeze, je úžasný, překvapilo mě, že rychle schne. Od essence jsem si laky zakázala kupovat, tedy kromě limitek a efektových, ať na sebe nejsem tak přísná. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo,vím o jaký jde,ten se mi také moc líbil,ale i když s těžkým srdcem,nechala jsem ho tam ;)

      Vymazat
  2. Moc pěkný :). Zatím jsem si nic z novinek nekoupila, i když jsem je omrkla. Mám vyhlídnutý tenhle lak, pak ještě miss universe a pak se mi líbí ještě hello mashmallow. Zatím mám doma 2 inovovaný laky a ty se mi lakovaly v pohodě, tak snad to bude s těmito taky tak :).

    OdpovědětVymazat