středa 5. prosince 2012

Catrice Marilyn & Me (+dotaz)

Hezký středeční podvečer přeji,

vzhledem k tomu, že už máme advent, zvolila jsem včera,pro mě  typicky vánoční barvu, v odstínu Marilyn & Me od Catrice.
Jedná se o červenou barvu trošku jelly konzistence, takže ani ve 3 vrstvách zcela nekryje, ale to mi nevadí, obsahuje červený shimmer a tu a tam nějakou tu mini červenou třpytku, v lahvičce se to jimi jen "hemží", na nehtu jich příliš mnoho neulpí.
Aplikace je vynikající, Catrice laky i štětečky mám ráda, dá se lakovat velice přesně kolem nehtového lůžka. Více viz foto :)


Ještě však mám na vás čtenářky dotaz mimo nehty a laky, ale přece jen...
Neobjednávala jste některá z vás zboží na MUAstore.co.uk v průběhu akce poštovné zdarma a sleva 35% ?Já totiž ano, objednala jsem 19.11., 26.11. mi napsali, že balíček odeslali a dodnes nic nepřišlo, začínám z toho být trochu nervozní ( i když vím, že před Vánoci je delší dodací lhůta normální) tak jsem se právě chtěla zeptat na Vaší zkušenost? předem díky za jakékoli info...

a teď už láček :)







Zakoupen v Rossmanuu za 65Kč loni, ale mám ten dojem, že je stále v nabídce.


B.

5 komentářů:

  1. láček je krásný! už jsem na něj koukala víckrát, ale ještě jsem si ho nekoupila ;-) zřejmě tomu tak nebude dlouho

    k tvému dotazu. já jsem objednávala v akci 17.11. a do včerejška jsem neměla ani naprosto žádnou informaci co se s objednávkou děje. jelikož jsem měla docela velkou objednávku v pondělí jsem to už nevydržela a napsala mail. včera mi přišla strohá odpověď, že můj balíček byl odeslaný 30.listopadu-tečka. to je sice pěkné, ale stejně mě to neuklidnilo a pořád jsem hodně nervózní jestli mi objednávka vůbec přijde nebo ne... chápu, že v akci měli nápor, taky pošty jsou před vánocemi přetížené, ale aspoň ta komunikace by mohla být na lepší úrovni. budeme tedy čekat a doufat, že nám objednávky dorazí co nejdřív!

    OdpovědětVymazat
  2. Lak je moc pěkný, taky ho asi v předvánočním čase nalakuji :-)

    Já objednávala 16.11. a balíček už mám týden doma...

    OdpovědětVymazat
  3. krasne cervene zele, ale na zimu paradny odtien:) a neviem preco, teraz ma pri nom napadla aj Snehulienka:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jupííí, tak mám dobrou zprávu, dnes mi přišel balíček v pořádku, paletky nepoškozené a mám obrovskou radost, Jituliko nezoufej, přijde určitě za chvilku :)

    OdpovědětVymazat