čtvrtek 29. listopadu 2012

Gabriella Salvete 157

Hezký den přeji,

tento láček jsem si nechala schválně na dnešní den, kdy meteorologové předpovídali mráz a sněžení proto,že ho vnímám jako zimní, což se však nevydařilo (na horách možná ano), ale jelikož žádný jiný nafocený nemám, ukáži Vám ho i v dnešním deštivém dni.

Jde o všem dobře známý láček od GS v odstínu č. 157, četla jsem na něm na hodně blozích, viděla hodně obrázků, ale ani já jsem mu neodolala a chci Vám ho ukázat.

Jde o lila tekutinu, která obsahuje velké množství modrých střípků, které se na sluníčku krásně lesknout a třpytí. Lak kryje až ve 3 vrstvě, ale díky rychlému schnutí to není až takový problém, aplikace naprosto bezproblémová. Neporušený vydrží 4 dny. Barva je hodně decentní,jemná.
Tento láček můžu určitě doporučit!









Zakoupen v Rossmanu v akci za 50Kč, standardní cena je 69Kč a je aktuálně dostupný...

B.

5 komentářů:

  1. tenhle lak prostě miluju! já ho nosila v létě na opálených rukách.. a taky vypadal moc dobře:))

    OdpovědětVymazat
  2. Tento lak je moja srdcovka :) Mala som ho nalakovaný v lete na dovolenke, tak mám naň aj príjemné spomienky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oblíbenec. Strašně krásná barvička. :)

    OdpovědětVymazat
  4. koukám, že je opravdu hodně oblíbený :) můj také :)

    OdpovědětVymazat