sobota 10. listopadu 2012

Gabriella Salvete č.104

Krásný sobotní podvečer,

pro změnu vám chci představit krásný zlatý lak se spoustou zlatých třpytek od GS. (Ano, také jsem si všimla, že jsem poslendí dobou na tu zlatou nějaká ujetá...:P. ) Tentokrát se jedná o velmi světlou zlatou barvu bez žádných odlesků, je čistě zlatá. Lakování je jako vždy u Gabrielly výborné. Stačí krásně dvě vrstvy. S výdrží jsme také velmi spokojená, po třech dnech byl netknutý! Schne také rychle, ale k vysokému lesku je potřeba použít top coat  ;). Opravdu nevím, proč se u mě ty zlaté laky tak rozmohly... :).









Nosíte zlaté nehty? :)
A jaký lak máte teď?:). Já jdu na koncert a k mému neonově růžovému tílku nepatří žádný jiný lak než Poptastic!:).

L.

8 komentářů:

  1. tenhle lak teď používám asi nejvíc - moc jsem si ho oblíbila ...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teď GS 154 :), a obavy, že bude do hněda jsou pryč, fakt mě mile překvapila a na nehtech se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám podobný od Catrice a taky ho mám dost ráda :)). Netknutý tři dny tak to bych taky chtěla :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký od Catrice?:). Nevím, jak se mi to podařilo, ale byl dokonalý i třetí den!:).

      Vymazat
  4. krásné, elegantní nehty:) mně zlatá určitě nevadí, ale mezi mé vyhledávané barvy nepatří. já mám na nehtech - naprosto nepochopitelně - fialový holograf :D jeden jedinný den svítilo sluníčko, tak jsem ho nalakovala a od té doby skoro nevysvitlo.. takže jeho krásnu obdivovat moc nemůžu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jí dříve taky nevyhledávala, ale teď jsem se nějak zbláznila..:D. Asi nějaká zlatá horečka. Hele myslím, že růžová neonka teď taky není zrovna optimální, ale k tričku jsem prostě sladit musela).Je to můj nejoblíbenější lak a už se mi po něm stýská, protože ty nehty jsou fakt dokonalý s ním!:). To chápu,už aby to sluníčko zase bylo! :).

      Vymazat