úterý 6. listopadu 2012

Wishlist 2012 - L.

Zdravím všechny naše čtenářky!

Říkala jsem si, že to chce nějakou změnu, a tak jsem se rozhodla, že se vám svěřím s mým Nail polish´s wishlistem! Má ho úplně každý, i když o něm nijak nepřemýšlíme. Na wishlist patří prostě vše, co si přejeme. Doufám, že vás tento článek třeba obohatí o nějaký ten lak, který se vám také zalíbí a ještě ho neznáte. Mě osobně totiž wishlisty ostatních blogerek baví. A moc! A teď už k mým vysněným láčkům...

Essie

Funky Limelight
Tak tento lak je můj vysněný už asi 2 roky a silně doufám a věřím, že jednou si ho budu moct nalakovat!:).


French Affair

Watermelon

Opi

Minnie If You Moust You Moust

Spark De Triomphe

DS Original


China Glaze

Flip Flop Fantasy

Sun Worshiper

Millennium

Color Club

Worth the Risque

Bizerk Turq
 Tohle je tedy takový střípek z toho neskutečného množství, které na mém "wishlistu" mám. Kdybych vám tu měla ukázat všechny, byly by jsme tu hooooodně dlouho ;).

Máte také nějaké tyto laky na vašem "wishlistu" nebo  nějaký z těchto laků vlastníte? Jste s ním spokojené? Budu ráda za každý názor! A když se s námi podělíte o váš nejvíce vysněný lak! :)

L.


4 komentáře:

  1. CHG Millenium, to bych od radosti skákala nejmíň 5 metrů!

    OdpovědětVymazat
  2. Můj nejvíce vysněný lak je Zoya - Rory. Bylo mi úplně jedno jak bude vypadat, když jsem se o něm dozvěděla, prostě jsem se rozhodla, že ho musím mít a nakonec se mi i děsně líbí jak vypadá. No a mám opravdu štěstí, ségra mi ho k Vánocům sežene :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krásná růžovka!:). Jéééé tak to se máš!:)))

      Vymazat