pátek 16. listopadu 2012

Catrice - Starorůžové nehty s trochou třpytu

Hezké (konečně) páteční odpoledne!

Dnes bych vám ráda ukázala mojí starorůžovou manikúru s trochou třpytu ;), která se skládá z krásného starorůžového Catrice laku, který nese název 090 - Karl says trés chic z řady Ulti mate nudes a efektového laku také od Catrice Gold leaf  LE SpectaculART, který vám již představovala B. ZDE .

Tohoto krásného růžováka okukuji už hodně dlouho, poprvé jsem si ho všimla na nehtech mé kamarádky a hned si mě získal! Je to krásná decentní barva, která rukám lichotí.
Jedná se o klasickou krémovku, která se lakuje velmi příjemně.
Kryje již ve dvou vrstvách a schne rychle do vysokého lesku.
Výdrž zatím nemohu posoudit, vzhledem k tomu, že ho mám teprve druhý den,ale určitě vám dám vědět. Jinak je stále bez poškození.







¨
Tak jak se vám líbí? :)

L.


15 komentářů:

  1. Pekné, jemné :)
    http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych měla mít jenom pár laků určitě mezi nimi bude nějaká taková růžovka :).

    OdpovědětVymazat
  3. Příjemná, decentnější a líbivá barvička - ideál! Strašně si mě nalákala... i na ten efekťák! O:))) Ach jej, že já sem vůbec lezu... :/ :D

    Ale budu hnidopich -> těžce překousávám slovo ,,manikůra" - ale FUJ!! Za trest do kouta a 10x zdrávas! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mohu jen doporučit ;).
      A jéjé další chybka... snažím se vždy text po sobě zkontrolovat,ale tu a tam se nějaká vyvrbí...:P.. trest jsem si už odpykala! ;).

      Vymazat
  4. Moc moc moc se mi to líbí. Tenhle odstín sháním dlouho, vždycky je nějak vyprodaný anebo u sebe nemám na něj peníze, ale na jiné věci. Áchjo jsem to ale moula :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó to znám! :D. taky to dost často mám takhle... odolávám odolávám a nakonec ho stejně koupím ;).

      Vymazat
  5. Sluší :), já po tomhle odstínu už několikrát pokukovala, ale zatím odolávala, ale asi nebudu odolávat dlouho :).

    OdpovědětVymazat
  6. trblietky na prstennicku sa mi pacia:)

    OdpovědětVymazat