pondělí 26. listopadu 2012

Essence Be Optimistic!

Hezké pondělní dopoledne přeji,

předem se Vám také chci omluvit za dlouhou mezeru v přispívání, která je způsobena tím, že zkrátka a dobře není kdy fotit - ráno než jde člověk do práce - je tma, odpoledne přijde z práce - je tma a během pracovní doby - jistě chápete - není vhodné běhat kolem baráku s lahvičkou v ruce a foťákem :) Dá se tedy fotit jen o víkendu a nafotit tak něco málo dopředu, o co se budeme snažit, ale pro jistotu nic neslibuji, máme obě totiž mnoho aktivit...

Dnešní láček je od Essence - ve staré verzi  v odstínu Be Optimistic, v neděli svítilo sluníčko, bylo docela teplo, všude kolem barvy podzimu a tak byla tato barva jasná volba.
Jedná se o krásnou oranžovo bronzovou barvu se shimmerem, která kryje v jedné vrstvě - ano, na fotkách je jedna vrstva, což je úžasné plus.
Na různých světlech se barva tváří jinak, ve stínu je tmavě bronzová, na sluníčku z ní více vykukuje oranžová - je však opravdu moc povedená, ruce s ní jsou upravené, elegantní.
Výdrž u mě tradiční okolo 3 dnů naprosto bez poškození.

Kdo tento láček máte doma, neváhejte jej vytáhnout, zbývá posledních pár podzimních dní :)








Jak se těšíte na sníh? A jaké barva máte nejraději na zimu?

B.

3 komentáře:

  1. Tenhle lak je taky můj oblíbený podzimní!:) Jinak já mám na zimu ráda laky tmavých odstínů a nebo zlato, stříbro a glitry :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na fotkách na Tvých nehtech vypadá krásně, ale na mých v reálu se mi prostě nelíbí...přitom tak pěkná barva. Nejspíš za to můžou mé nehty. :)

    OdpovědětVymazat