středa 14. listopadu 2012

Catrice láčky z limitky SpectaculART

Zdravím všechny,

dnes bych Vám chtěla ukázat dva láčky z poměrně nové Catrice limitky SpectaculART. Limitka je celá hezká, ale kvůli omezenému rozpočtu jsem si vybrala "jen" dva láčky:

první, je lak nesoucí název 04 Soulful - jedná se o fialovo-vínovou nádhernou barvu, s velice jemným vínovým shimmerem. Tato typicky pozdzimní barva se mi zalíbila na první pohled. Kryje ve dvou vrstvách, aplikace je naprosto bezproblémová, štěteček je poměrně široký, ale ne tolik jako u Essence laků, takže se dá lakovat docela přesně. Schne rychle do vysokého lesku. Obě vrstvy jsem nanesla hned po sobě a naštěstí to neudělalo žádnou neplechu jako bublinky apod. Takže za mě  ANO :)

druhý je efektový lak Gold leaf - jde o průhlednou tekutinu, ve které plavou zlaté větší a mini třpytečky, lze jej použít jako efektový přes barevný lak v jedné vrstvě, já jej však dala samostatně a ve 3 vrstvách docela "kryje", ve 4 by to bylo ještě lepší. Tento krasavec mi připomíná mého zimního nejoblíbenějšího OPI(íka) a to Spark de Triomphe - ten je tedy krásnější a ve dvou vrstvách plně krycí, ale tento Catrice se také povedl - posuďte samy -  z fotek - kdyby Vás cokoli zajímalo, ptejte se :)






Vínový lak stál 65Kč, efektový 75Kč, zakopeny v Rossmannu

Máte už něco z této limitky?

B.

6 komentářů:

  1. Ten vínový je moc hezký, ale takovýchto barev mám dost a vydrží mi víc než Catrice. A ten zlatý mi docela připomíná Essence Make it golden. Víc se těším na limitku Siberian call a mrzí mě, že jsem prošvihla Fabulous 40s. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Docela mě nad nimi svrběla ruka, ale nakonec jsem odolala :D Podobný zlatý mám od Essence a červených a vínových taky vlastním dost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle efektovy je úplně jiný než Make it golden-ten mám taky,ale tento je maličko do stříbrna,zlatá není tak žlutá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Zlatý lak k zimě a Vánocům patří!! =)

    OdpovědětVymazat