pondělí 12. listopadu 2012

Essence Jacob´s protection

Zdravím všechny při pondělku,

dnes Vám ukážu druhý láčkový úlovek z nové Essence limitky Twilight a tím je lak nesoucí název 01 Jacob´s protection.
Jedná se opět o černou nebo hoooodně tmavě modrou základní tekutinu, ve které plave množství modrých, tyrkysových, zelených a fialových střípků, které jsou však nejvíce patrné v lahvičce, na nehtu tak nějak zapadají a nejsou tak výrazné jako u fialového laku Alice had a vision - again.
Rovnou tedy mohu udělat srovnání - fialový lak se mi líbí více, tam střípky krásně září, v tomhle se nějak utopily a v určitém úhlu je obyčejně modro-černý.
Lakování je zcela totožné jako u fialového, štětečky jsou zbytečně moc široké a husté, to by Essence mělo vylepšit.
Výdrž je poměrně dobrá,dva dny bez poškození,  ale fialový láček nevydržel moje nedělní několika hodinové uklízení a cídění celého bytu, kousky laku se tu a tam ulouply, ale byl to velký zátěžový test :)







Lak stojí 55Kč.

Jak se vám modrák líbí?

L. vám snad brzy ukáže další láček z této kolekce :)

B.

6 komentářů:

  1. Ten se mi ze všech čtyř líbí nejvíc, ale možná je to jen kvůli tomu názvu (hrozně se mi líbí Jacob :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já filmy nesleduji, takže nevím, ale z laků se mi nejvíc zamlouvá fialový Alice

      Vymazat
  2. Mě se hlavně hrozně líbí tvé nehty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem si ho taky pořídila, tak jsem zvědavá, jak mi sedne :)

    OdpovědětVymazat