čtvrtek 8. listopadu 2012

Gabriella Salvete č. 135

Hezké čtvrteční ráno všem,

dnes mám pro Vás další z  Gabriellek a to v odstínu č. 135.
Jedná se o krásnou, smrčkově zelenou barvu, která v sobě obsahuje mnoho světlějších, zelených střípků, které barvu ozvláštňují. Barva má určitou hloubku, mě se moooc líbí. Působí na mě až trochu vánočně :)
Krytí je jako již standardně ve dvou vrstvách vynikající, jedna vrstva ale určitě nestačí. Aplikace taktéž bezproblémová, Gabriellí štětečky mi vyhovují. Schne do vysokého lesku velice rychle.
Výdrž velmi dobrá, dva dny naprosto bez poškození, pak už nevím :)

Lak není aktuálně k dostání v Rossmannu, ale já jej koupila v drogerii Teta na menším městě, kde se laky tolik netočí a věřím, že to tak bude na více místech, stál klasických 70Kč.






Jsou dvě skupiny lidí, ti co zelenou na nehtech ano a ti co ne - já patřím k těm co ano, co vy?

B.

5 komentářů:

  1. Ten je velmi podobný Color club v odstínu 870 Rule breaker, krásnýýý

    OdpovědětVymazat
  2. Před rokem bych řekla, že zelenou na nehtech nebudu mít asi nikdy..ale už je to jinak :D hlavně jsem na ni přesla, když jsem pořád hledala nové a nové teal laky a pak to sklouzlo na tmavě zelenou i :), ale je fakt ,že světle zelený, hráškový ani zelenou jak trávu neplánuji.
    Tento mi připomíná Opi Cuckoo for this color, nemít ho, tak bych sháněla tento :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to chápu, já mít Opíka, taky nesháním nic jiného :)

      Vymazat
  3. Já jsem k těm co ne, to je fakt jediná barva ještě s oranžovou, ale samozřejmě někdy je nálada i na tyto barvy :).

    OdpovědětVymazat