sobota 24. listopadu 2012

Catrice - 430 Purplelized

Krásnou slunečnou sobotu všem!

Moc bych se vám chtěla omluvit za týdenní pauzu. Bohužel jsem ani já ani B. neměly dostatek času, ale myslím, že vám můžu za nás obě slíbit, že se to už spraví! Doufám, že nám naší neaktivitu prominete ;).

Dnes bych vám ráda ukázala krásný fialový lak s velmi výrazným stříbrným shimmerem. Podle mě je to ideální barva na tento přelom podzim-zima. Na slunci působí jako krásná teplá fialová se shimmerem trochu do zlatova, ale ve stínu je to půvabná chladná barva!
Lakuje se velmi pěkně. Konzistence je taková řidší, ale to mě osobně moc nevadí. Sice pak kryje až ve třetí vrstvě, ale schne opravdu rychle!
Výdrž s nadlakem je asi 4 dny s trošku ošoupanými konečky ;).




Tak co, byly jste se kouknout na výprodeji Essence? Já ano, a jsem celkem zklamaná. Sice pár úlovků mám, ale čekala jsem něco trochu jiného... :).
L.

7 komentářů:

  1. Na výprodeji jsem nebyla, mám to celkem daleko :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nemusíš vůbec litovat ;). Nebylo to nic extra a navíc se mi potvrdilo, že to dneska s lidma není vůbec lehké...

      Vymazat
  2. Ten mám taky, je super, až na to že mě se Catrice loupou druhý den :(
    Na výprodeji jsem byla (i minule), ale dost naštvaná... Přijeli jsme 12:30, uvnitř jsme byli 14:20 :( Hned jsem se ptala na štětec z Wild craft kolekce a: Hm už nejsou, mám schované nějaké na zítra, aby to bylo fér. Hmm super 2 hodiny jsem čekala kvůli štětci, který nebyl. Navíc škoda, že nebyla tombola a výrobky zadarmo jako minule, to jsem čekala "jen" hodinu. Mám 5 laků, 1 stíny, 3 nálepky na nehty, 1 na franc.manikúru a něco pro kámošku... Ale příště tam už nepůjdu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z něj úplně nadšená! Po dlouhé době jsem měla na nehtech lak déle jak dva dny!:).
      Štětec z Wild craft! Po něm mé srdce toužilo! vlastně kvůli němu jsem tam šla! Já byla opravdu naštvaná. Také jsem si odnesla několik stínů asi deset laků a nějaké další vecičky, ale za dvě hodiny strávené ve frontě mi za to moc nestály... :/..

      Vymazat
    2. Tak jsme na tom stejně :) Říkala jsem si, že za 2 hodiny jsem v Drážďanech a nakoupím si tam mnohem víc :D A to jsme měly v tý frontě tak děsný hlad (jely jsme hned ze školy, ani jsme neobědvaly) a kamarádka nám sjela do 2,4 km vzdáleného mekáče pro dlabanec :D Za tu dobu jsem postoupila o 1 úsek schodů :D
      Jinak mě se loupou i China Glaze, Color Club a některé Nubary... prostě super nehty, co na to říct :D

      Vymazat
    3. No, ani mi o tom výprodeji nepovídej. Ještě teď jsem naštvaná! Ten hlad, co jsem měla! Taky jsme se spolužačkama nešly ani na oběd, abysme tam byly dřív... Tak něco jsem si koupila a další výprodej mě nechává úplně chladnou.. ;)
      Opravdu? Já jsem s nimi spokojená :). Co používáš za podkladovou bázi??

      Vymazat
    4. To je asi tím, že žádnou nepoužívám :D Nějak jsem nenarazila na žádnou co by mě zaujala. A lakovat 1 vrstvu basic coatu, 2 laku a 1 ochranný (to mám vivid top coat od Color clubu). Vím, že se pak nemám divit, ale hodnotím laky podle toho, jak vydrží samy bez ničeho. A mám kamarádku, té drží laky od s-he a vůbec ne od Essence (přičemž to má spousta lidí naopak) a pak další a té vydrží lak bez ošoupání přes týden a to používá ty nejlevnější typu Golden Rose, Miss selene a ani si před lakováním neodmastí nehty odlakovačem :D

      Vymazat