pátek 9. listopadu 2012

Essence Alice had a vision - again

A je to tu, poměrně dlouho očekávaná limitka od Essence - Twilight breaking dawn je k dostání v drogériích ( i když ne ve všech, např v DM na Arkádách jsou i dnes zbytky Cherry b.g.)
Filmy vůbec nesleduji, neviděla ani jeden díl, ani limitka mě nějak zvlášť nezaujala, ale pokaždé když je nějaká nová celá natěšená běžím do drogerie ji omrknout - hlavně tedy laky, samozřejmě :)
A z téhle kolekce mě zaujaly laky dva a dnes Vám představím jeden z nich - v odstínu 02 Alice had a vision - again.
Lak má skoro černou (hooodně moc tmavě fialovou) základní tekutinu a plave v ní velké množství fialových střípků a o něco méně střípků zelených a modrých. Barva je tedy dost tmavá, ale přesto decentní a elegantní.
V první vrstvě nekryje skoro vůbec, ale druhá vrstva naprosto stačí k výbornému krytí a syté barvičce.
Aplikace by byla mnohem snažší, kdyby štěteček nebyl tak tlustý, hrdlo lahvičky tak úzké a lak mohl mít trošku řidší konzistenci, s trochou opatrnosti se ale dá lakovat docela přesně.
Milovníkům tmavých barev můžu lak doporučit, takový totiž není často k vidění a teď na podzim se skvěle hodí.




Příště si dáme druhý můj úlovek...

Jak se Vám tato kolekce líbí?

B.

7 komentářů:

  1. Tenhle jsem dneska odlakovala :), ještě jsem si z téhle limitky pořídila modrý lak :), jsem zvědavá, jaký druhý úlovek máš ty.

    Ještě se mi líbil celkem fialový pigment, ale to si počkám, jestli na něj třeba nenarazím ve slevě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten fialový pigment se mi taky moc líbil, ale když jsem ho vyzkoušela na ruku a lehce ho rozmázla, po fialové nebylo ani památky a zůstala mi na ruce taková barva jako velké modřiny :) takže nic moc...za plnou cenu ho nekoupím...

      Vymazat
  2. Já jsem ukořistila poslední zlatý, ty ostatní už v podstatě vlastním od jiných značek, ale myslím, že kolekce je celkově vydařená:-)

    OdpovědětVymazat
  3. tento sa mne osobne páči najviac

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherný, hrozně se mi líbí název laku :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá moc krásně, asi si ho taky pořídím, i když jsem se zařekla, že pudr z této limitky mi stačí :D

    OdpovědětVymazat
  6. tak tento som si dnes akurát kúpila :)

    OdpovědětVymazat