čtvrtek 8. listopadu 2012

LE - Essence - Twilight - Breaking dawn part 2




Krásný večer, 
 s radostí vám oznamuji, že jsem již v Rossmanovi i DMku narazila na limitku oblíbené ságy Stmívání! Nevím, jak pro vás, ale pro mě to bylo příjemné překvapení. V minulé Twilightovské kolekci mě nadchla většina výrobků, tak jsem byla opravdu zvědavá, jak uspěje tato. Než jsem výrobky detailněji prohlédla, tak mé nadšení jen stoupalo. Nakonec nejsem ani nějak extra nadšená, ale ani zklamaná. Tato je té minulé velmi podobná. Samozřejmě až na pigmenty na oči, které se Essence opravdu povedly.






Třpytivý pudr  v odstínu 01 bella‘s secret.
Podle mého je totožný s třpytivým pudrem z minulé ságovské limitky, se kterým jsem velmi spokojena, takže mohu jen doporučit. Zacházet se s ním musí ale opatrně, aby jste se pak netřpytily, jak vánoční stromeček. Má velmi příjemnou vůňi.



Rtěnka v odstínu 01 a piece of forever.
Obsahuje spoustu zlatých třpytek a třpyteček. Já takové rtěnky tedy nevyhledávám, ale je to jen můj názor ;).




Pigmenty jsou dostupné v odstínech 01 jacob’s protection, 02 alice had a vision – again, 03 a piece of forever a 04 edward’s love. Jedná se o klasické pigmenty v opravdu zajímavých odstínech.


   Já jsem neodolala odstínu 01 jacob’s protection.




Rudá tvářenka v odstínu 01 renesmee red. Na můj vkus až moc výrazná barva na tvářenku, ale opět
"podle gusta žádný dišputát"! Někomu výrazné líce velmi sluší! Tvářenku jsem tedy také nechala.

A konečně laky na nehty ve čtyřech krásných odstínech;01 jacob’s protection, 02 alice had a vision – again, 03 a piece of forever a 04 edward’s love. Nejradši bych se je vzala všechny, ale neměla jsem u sebe dostatek peněz a navíc se nám už nebezpečně rychle blíží Vánoce, takže se musím trošku krotit! A tak jsem se musela spokojit jen s krásným zlatým láčkem 03 a piece of forever.



Lesky na rty mi dech nějak nevyrazily, jak už jsem psala, jsem spíše na přirozené barvy rtů, mezi které fialová určitě nepatří, ale jinak jsem já byla se všemi lesky od essence vždy spokojena. Jsou dostupné v odstínech 01 alice had a vision – again a 02 renesmee red.



Tekuté oční linky se třpytkami  ve dvou odstínech-  01 alice had a vision – again a 02 jacob’s protection. Když už na mně uvidíte někdy linky, tak jen a jen černé nebo tmavě hnedé. Takže ty ke mně domů také neputovaly.



Určitě se můžete těšit na článek produktů, které jsme si s B. pořídily!;)
Už jste z této kolekce něco ulovily? :))


L.

10 komentářů:

  1. Jediný, co mě láká je právě ten zlatý lak, a právě ten, jako jediný byl v Tescu na Smíchově vyprodaný :D Jinak tam bylo vše, co mě nezaujalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se zajeď kouknout do Vodičkovky do DMka! ;). v Rossmanovi tam mají vyprodané už skoro vše...

      Vymazat
    2. Díky za tip :) Mimochodem v teta drogeriích (třeba ta na Andělu) jsou teď klasické laky flormar za 30 kč :)

      Vymazat
    3. fakt?? to je super! taky děkuju za tip!:))

      Vymazat
  2. Mně se hrozně líbila limitka na obrázcích, na živo už ani tolik ne, takže jsem si nakonec nic neodnesla, ale teď začínám přemýšlet o tom třpytivém pudru, že by se mohl hodit jako rozjasňovač :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě se taky víc líbila limitka na internetu, než ve skutečnosti...Ale tak laku já nikdy neodolám ;).. jojo já ho mám velmi ráda!:)

      Vymazat
  3. Já minulou limitku ke Stmívání nějak úplně zazdila, takže jsem si teď pořídila ten pudr a jsem z něj úúúplně vyřízená a to doslova :D Ještě bych chtěla rtěnku, fialový pigment a zlatý lak je taky moc pěkný, ale už mám skoro ten samý z limitky Made with Love... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Made with Love je také moc pěkný láček:). Moje heslo je, že laků není nikdy dost!;)) a taky to podle toho pak vypadá... Pudr mám ráda na rozjasňování, konturu obličeje)

      Vymazat
  4. spíš "proti gustu žádný dišputát" (jakože žádná námitka), ale to je detail :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj moc prosím radu.Ráda bych si koupila ty laky ale nevím kde je ted' prodávají prosím o radu.A jinak se mi stránka moc líbí!

    OdpovědětVymazat