středa 7. listopadu 2012

Essie - Tart Deco


Krásné ráno všem!

Po dlouhé době tu máme zase zástupce mých oblíbených laků od Essie! Je to velmi krásná barva! Taková lososovo-meruňkovo oranžová. Hodně lidí jí určuje jako typickou jarní barvu, ale já laky lakuju podle nálady a né jenom podle ročního období. Samozřejmě v létě nosím nehty co nejvíce barevné, na podzim nehty ztmavuji, s příchodem prvního sněhu a mrazu zesvětluji a na jaře jdu opět přes světlé barvičky opět až do neonek v létě ;). Tart Deco se lakuje opravdu dobře, na štěteček od Essie si nemůžu stěžovat, sice je poněkud užší, ale i tak se s ním lakuje pěkně. K dokonalému krytí já obvykle lakuji tři vrstvy, ale vím, že hodně lidem to vadí, a říkají, že tři vrsty + base coat a top coat jsou šíleně moc, ale já mám nehty ráda hezky dokonalé a žádné místečka, kde prosvítají. Schne si myslím tak normálně, není to žádný rychlík, ale ani to nebude na tři hodiny čekání a nic nedělání...






Lak jsem zakoupila když byl jako dárek zdarma minulý rok v časopisu InStyle. Teď je k dostání v prafumeriích Sephora kolem 300,- Kč.

Tak a takto vypadají moje nehty po 3-letém neustálém lakování. Snad se mi nestalo, abych nehty neměla nalakované déle jak den, vždy láknu aspoň bázičku. Nehty se mi naštěstí moc netřepí a nelámou, za což jsem moc ráda! I když v posledních dnech s nimi trošku bojuji...:/.


Co vy? Jak vypadají vaše nehty? 

L.

6 komentářů:

  1. No moje vypadají doost podobně :D Nepamatuji jsi, kdy jsem naposledy vyšla bez nalakovaných nehtů :D
    A taky lakuji barvičky, která chci. Když je venku sníh a já mám náladu na pastelovou zelenou či neonku, tak si jí dám a basta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V mém případě by to bylo odstrašující vyjít s takovými nehty..:D. Když jsem na chatě tak mi bázička postačí ;).

      Vymazat
  2. Mě zežloutly zhruba po půl roce lakování, ale už to jde zase docela pryč :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš!:). Já to takhle mám už ty tři roky...:((.

      Vymazat