úterý 13. listopadu 2012

Essence - 03 A piece of forever

Krásný večer vám přeji,

chtěla bych vám představit další lak z aktuální limitované edice značky Essence - Twilight bearking dawn part 2.
Je to krásná zlatá barva (já vím...! už zase..., ale slibuji, že příště už konečně nějaká jiná barva!) se zlatavým shimmerem. Má dvě podoby, a to na světle je to krásná teplá sytá zlatá, a ve stínu se lak mění do studené zlatavé.
Krytí je naprosto dokonalé už v první vrstvě! Lak má sice tendence pruhovat, ale to se lehce srovná při druhé vrstvě. Schne myslím optimálně rychle a do hezkého lesku.
S výdrží jsem také velmi spokojená, vydržel dva dny, skoro netknutě.
Kdybych to měla říct krátce a stručně, tak jsem opravdu spokojená! :)


Jak vidíte, tak i já jsem byla donucena udělat rapidní krok a zkrátit moje nehty na minimum...Už se nemohu dočkat, až mi zase dorostou. Cítím se s takto krátkými nehty prostě nějak divně...






Máte nějaký lak z této limitky? :)


L.



6 komentářů:

  1. Jenom tento zlatý, jiný mě nezaujal a téměř stejné odstíny už doma mám:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je hezký, já už nosím jenom krátké nehty, bohužel :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám a trpělivě vyčkávám až mi dorostou :). Pročpak už nosíš jen krátké?

      Vymazat