čtvrtek 13. září 2012

Essence - Colour and change

Krásný večer,

 v srpnových novinkách Essence také představilo novou řadu Colour and change. Jde o čtyři odstíny laků a speciální aplikátor. Napoprvé jsem si těchto laků vůbec v drogerii nevšimla, ale jakmile jsem tam zavítala příště, okamžitě mě tento nápad uchvátil!



Na zkoušku jsem si vzala odstín 03 - Sweet surprise. Jedná se o růžovou perleťovou barvu.Schne lehce do matna... Nejvíce nadšená jsem byla z lakování, a to především díky tomu že lak kryje už v první vrstvě a to úplně dokonale! :).





Lak nechte zaschnout a poté už tvořte podle své fantazie! Já si zatím zkusila jen takovéhle proužky :). Na smajlíky a srdíčka, jak ukazuje Essence ve svém reklamním videu jsem si zatím netroufla...


Ceny si bohužel už nepamatuji, ale mám takový dojem, že lak stál něco kolem 50,- Kč a aplikátor to samé :).

Máte doma tuto "sadičku" ? :)

L.

8 komentářů:

  1. To vůbec nevím, že mají, ale je to super hračka:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si toho právě také vůbec nevšimla :). To jo, ale člověk musí mít čas a trpělivost si s tím vyhrát ;)...

      Vymazat
  2. Tak ten odtieň je krásny a vyzerá to byť aj dosť veľké balenie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je :). Teď Nevim přesně, kolik má ml, ale stejně jako všechny efektove laky od Essence ;))...

      Vymazat
  3. To je super, že kryje už v první vrstvě, určitě bych si s tím vyhrála :).

    OdpovědětVymazat
  4. Fuguje tenhle aplikátor i na obyčejné laky? Odepsala bys mi prosím na blog?

    OdpovědětVymazat