úterý 4. září 2012

Essence Redvolution

Ahoj,

dnes vám představuji dalšího nového Essencáčka a tentokrát v odstínu Redvolution.
Barva je korálová červeno - oranžová, konzistencí skoro jelly, schne do vysokého lesku.
Je trochu vodovější, ale lakování bylo bezproblémové i šteček je střižen dobře.
Díky své konzistenci však ve dvou vrstvách zcela nekryje, to je však jellíčkům často odpouštěno a i já mu to odpouštím :)
Kdo hledá úplnou krémovku, tento lak jej neuspokojí, ale já jej doporučit můžu.

EDIT k výdrži: po dvou dnech se mi trochu začal olupovat lak na malíčku, na ostatních nehtech drží dobře.
 
Dále už mluví fotografie:




Lak koupen v Rossmannu za 40Kč

Jak se vám líbí a co na tolik diskutované nové essencáčky říkáte vy?

B.

4 komentáře:

  1. Nádherná barva! Já na ně zatím neříkám nic, protože jsem si zakázala kupovat nové laky, už jich mám moc, takže jsem si řekla, že dokud aspoň jeden nedopotřebuji, tak si zatím žádný nový nekoupím. Tak uvidíme, jak dlouho to vydržím...nejspíš do nějaké nové kolekce. :D

    OdpovědětVymazat
  2. jo tak tohle já si říkám také, že už si další koupit nesmím, ale alespoň dva měsíčně si neodpustím ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten vypadá nádherně šťavnatě! Já jsem ještě žádný nekoupila, docela se po recenzích bojím.. Ještě počkám na hodnocení mých dvou nejoblíbenějšich lakových blogerek a pakmse definitivně rozhodnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že je to hodně kus od kusu,Lucia si dokonce koupila růžový Free Hugs a ten jaksi vůbec neměl štěteček :)Já mám 3,vyzkoušela jsem 2 a s nimi jsem spokojená :)

      Vymazat