pondělí 3. září 2012

Návštěva drogerie Rossmann

Hezký večer,

 tak a už nám to zase začalo! Přijde mi, jak kdyby nějaký dvouměsíční prázdniny vůbec nebyly... Už mě opět pohltil ten všemi oblíbený stereotyp. Co vás? Tak jsem si aspoň musela udělat trošku radost, a tak jsem navštívila Rossmánnka ve Vodičkovce... Nikdy se nestalo, že bych si nic neodnesla, ale dnešní  "návštěva", pro láček pro radost, mě nakonec stála 300,- Kč!


¨

1) Lak Colour and change03-Sweet Suprise a Aplikátor colour and change magic effect
Jsem velmi zvědavá a moc se těším až ho zítra vyzkouším!



2) Nail art - 12 - holo topping, please! 
                Nevím, jak jsem ho mohla doteď přehlížet!Je naprosto úžasný!Zatím tedy jen v lahvičce! Uvidíme,uvidíme!
   Studio nails- top sealer
                  S tímto nadlakem jsem velmi spokojená až na to, že ještě před vypotřebováním, asi tak v polovině lahvičky, začne tuhnout a nejde ani naředit... Na nehtech ale schne okamžitě a vypadá opravdu moc hezky :).

3) Colour art lip base a aplikátor colour arts
      Zakoupila jsem i zbytek Colour Arts sady a také se všemi výrobky připravuji článek, který můžete čekat během příštích tří dnů!:))


Koupily jste si dnes něco na zlepšení nálady? :))


L.

2 komentáře:

  1. Já si půjdu nakoupit až v půlce září, ale nějak mě novinky nenadchly. Těším se až o nich napíšeš, já si každopádně musím jít pro tu novou zdobičku, dělat puntíky špendlíkama není zrovna praktický :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se obávám, že dokovaď u sebe budu mít hotovost a budu se pohybovat kolem drogerií, tak budu nakupovat průběžně...To je láček za 50,- Kč sem a sem a je z toho najednou 300,- Kč! Počítám tak, že určitě jedna recenze bude zítra ;). Tomu úplně rozumím :D.

      Vymazat