sobota 1. září 2012

Essence - I love bad boys

Krásné ráno všem,

to, že nám venku už druhým dnem prší, neznamená, že už musíme lakovat jen podzimní laky. Já slunečné počasí "přivolávám" zářivými neonkamy (Poptastic a  Flormal no.14).

Teď už k laku, který vám chci dnes ukázat. Jedná se o nový Essencáček Colour and go. Já osobně světle modré laky moc nemusím, ale I love bad boys jsem tam nemohla nechat. Obsahuje v sobě modro-zlatý shimmer, který vytváří na sluníčku krásný efekt. Lakuje se velmi pěkně, úplné krytí očekávajte až se třetí vrstvou, ve druhé vrstvě tu a tam lak prosvítá a vrstva není jednolitá...







Kolik nových Colour and go už máte vy? :))

L.

8 komentářů:

  1. doma mám dva nové laky:) shodou okolností zrovna tento, který jsem ještě nelakovala a druhý, který mám právě na nehtech - gold fever:) už se těším až tohodle modráska nalakuji, podobný odstín doma ještě nemám.. jen se budu muset psychicky připravit na více vrstev..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gold Fever je velmi zajímavá barva :). B. ho má a na nehtech vypadá opravdu hezky, zvláště na sluníčku!Osobně beru tři vrstvy jako standart :)...

      Vymazat
  2. Váš blog má na tom mojom ocenenie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Doma mám zatím čtyři nové laky a tento je mezi nimi. Jsem na ně moc zvědavá, protože na ně moc chvály nečtu, bohužel. :-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím byla se všemi spokojená! :) Tak uvidíš a dej vědět ;).

      Vymazat
  4. Wow, to je fakt zajímavá barva! Vypadá hezky :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat