středa 29. srpna 2012

Naše sbírka laků

Je to tady :)

Dlouho slibovaný článek s naší kompletní sbírkou laků. Nejdříve jsme chtěly hodit všechny laky na jednu hromadu, ale to jsme si rychle rozmyslely, protože v takovém počtu bychom už nedaly dohromady, jaký lak je které z nás. Proto jsou tedy sbírky zvlášť.
Myslím, že mezi nehtovými blogerkami jsme ještě žabařky, ale sbírka se neustále rozrůstá.
Více slov asi není třeba, fotografie mluví za vše :)

Sbírka B:











Sbírka L:

















10 komentářů:

  1. Konečněěě :D. Na tenhle článek jsem se moc těšila. Máte obě krásné sbírky :), radost pohledět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme :) moc bychom je chtěly vyfotit všechny společně, ale to bychom je asi už nedaly dohromady :)

      Vymazat
  2. No páni, já si raději udržuji menší sbírku abych měla jistotu, že jí taky někdy spotřebuju, ale taky se to nějak kupí, chtěla jsem jich max. 50 a už docela přesahuju a to jsem myslela, že ani ěch 50 jich nikdy mít nebudu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já začínala na 11 a taky by mě nenapadlo,že jich jednou budu mít přes 150 :)

      Vymazat
  3. holky můžete za to, že mi spadla brada a nemůžu jí najít :D hmm já mám 77 (rozkošné číslo) a už takhle je mi jich líto, protože je všechny nevyužiji. Ovšem vy jich teda máte požehnaně :) dost závidím ty kolekce essence :) A překvapily mě i ty catrice, mně se loupou hned druhý den a mrzí mě to, neboť mají úžasné barvičky :( Jak vydrží vám?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se nad využitím nedá ani přemýšlet...Ale jakmile vidíme nějakou barvičku,co nám hned padne do očka musí domů! :).Já osobně mám Catrice laky nejradši.A s vrchním lakem vydrží celkem dlouho!:).

      Vymazat
  4. Ahoj holky, u mě na blogu máte ocenění v tagu "Liebster blog" ;)
    to jsou pěkné hromádky.. taky se mi to doma nějak kupí, ale nějak se v tom kupování omězovat nebudu.. už je to taková nemoc :D

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, tomu říkám pořádná sbírka, jinak vás zvu k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat