úterý 7. srpna 2012

Essence Too blue to be true

Dnes bych vám chtěla ukázat lak z Essence limitky A new league v odstínu Too blue to be true, která byla nedávno v prodeji v Rossmannech.
Jedná se o nádhernou, výraznou, tmavou modrou s modrým shimmerem, který se krásně ukáže na sluníčku - viz poslední foto.
Tenhle lak mě opravdu bavil, musela jsem si ruce pořád prohlížet. Modrou jsem na nehtech nikdy moc nemusela, ale s tímhle krasavcem se to změnilo :)

Krytí: při nanášení první vrstvy jsem byla naprosto zděšená jeho krycí schopností, která byla skoro nulová, ne nehtu se uchytilo jen velmi malé množství barvy a skoro celý nehet prosvítal, dávám přednost slabším vrstvám, aby lak schnul rychleji. Mé první dojmy tedy byly, že tohle nebude krýt ani ve 4 vrstvách...
 Ale člověk by ne vždy měl dát na první dojmy, protože ve druhé vrstvě se lak projevil v plné parádě, celistvá vrstva bez pruhování a lysinek, nádherná sytá barva. Schne do vysokého lesku, nepoužila jsem žádný nadlak.

Z tohoto laku jsem opravdu nadšená a vřele jej doporučuji :)


v celé své kráse na sluníčku



zakoupen za 49Kč v Rossmannu

Jak se Vám tento modrásek líbí?

B.

14 komentářů:

  1. Ten je krásnej...:) Ještě že ho mám doma:D

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá naozaj nádherne, ale, bohužiaľ, k nám sa táto limitka nedostala.

    OdpovědětVymazat
  3. mě tahle limitka z fotek vůůbec nezaujala, ale tenhle lak vypadá naprosto božsky! i když bych to do něj podle odtínu v lahvičce vůbec neřekla..:) na nehtech je nádherný!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tehle lak byla jediná věc, která se mi z této limitky líbila a neprohloupila jsem :)

      Vymazat
    2. mně se limitka taky nelíbila, ale tenhle lak rozhodně ano! a v Praze je už určitě všude vyprodaný :/

      Vymazat
    3. Já pravidelně chodím do dvou Rossmannů a tam je už bohužel nemají,ale mohl by se někde najít ve výprodejových košíčcích.

      Vymazat
    4. To je fakt, počkám si na výprodej. Teprve teď tam byla kolekce fruity. Ale je pravda, jestli vůbec něco zbylo to výprodeje, třeba snowhite kolekce byla hned pryč :(

      Vymazat
    5. s tou Snow white kolekcí jsem si to myslela také, když jsem šla do DMka asi 10dní poté, co se tam dostala poprvé, bylo všechno beznadějně pryč, zůstal tam jen jeden pilník, ale jaké bylo moje překvapení, když jsem tam šla zase "na čumendu" po dalších dvou dnech a kolekce byla úplně plná, dokonce jsem ulovila i modrého Grumpyho :) takže se to nechce po prvním pokusu vzdát, v DMku kolekce doplňují.

      Vymazat
  4. Je nádherný, mám ho také. Žádná jiná věc se mi v té limitce nelíbila, ale tento jsem tam nemohla nechat.

    OdpovědětVymazat
  5. taky se mi ho naštěstí povedlo ukořistit a naprosto sdílím tvoje nadšení z něj!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo?je opravdu skvělý! mohla bych ho mít nalakovaný pořád dokola, ale musím také točit jiné barvy a především laky, které mám doma dlouho a ještě jsem je nevyzkoušela :)

      Vymazat