středa 8. srpna 2012

Barry M - Neon Pink

Krásný den,

vzhledem k tomu, že máme léto v plném proudu, musím vám představit další růžovou neonku z naší sbírky!
Já si léto bez zářivě růžových nehtů nedokážu představit! Občas se přistihnu, že si lakuji Barry M nebo Poptastic (který vám už ukazovala B :) ) třeba třikrát za sebou!



Sám o sobě vypadá Neon Pink jako klasická neonka s trochou perletí, ale jakmile vedle něj dáte Poptastic okamžitě se "zařadí" do takových výraznějších růžových laků a ztrácí svou zářivost..Hold se Poptastic nic nevyrovná ;).


Lakuje se velmi dobře, sice si díky perleti musíte dát trochu pozor, aby vám nevznikli pruhované nehty, ale krásně kryje. Nemůžu proti němu říct ani slovo!






Lak jsem zakoupila na mojesminky.cz za 109,-Kč

Okamžitě si mě získal! 
Jak působí na vás? :).


L.

2 komentáře:

  1. s tímto lakem mám trochu problém. pořád nevím, jestli se mi líbí nebo nelíbí. jednou je to tak a druhý den zase jinak :-( tvým ručkám moc sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se musím přiznat, že Poptastic jsem si zamilovala více než tento lak.Ale ráda nalakuji oba :). Děkuji moc! :).

    OdpovědětVymazat