úterý 14. srpna 2012

Fialová Gabriella Salvete č. 111

Hezké úterní dopoledne přeji,

dnes mám pro Vás lak od značky Gabriella Salvete č. 111, který sice momentálně není ve stojanech již dostupný, ale najdete ho ve výprodejových košíčcích v Rossmannu či v menších drogeriích.
Jedná se o krásnou fialovou barvu s modro-fialovo-stříbrným shimmerem a co je na tomto laku zvláštní je to, že obsahuje cihlově červené pidi částečky, takové foil mini střípečky...díky tomu je tato fialová opravdu neobvyklá.
S krytím je to však horší, první vrstva je doslova tragická, druhá ještě hodně prosvítá a plného krytí dosáhnete až při třetí vrstvě. Lak je vodové konzistence. Schnutí při třetí vrstvě docela trvalo, ale nejedná se o několika hodinové čekání, to bych mu křivdila.
Barva je to velice pěkná, výdrž u mě tradiční, po dvou dnech šel dolů nepoškozený :)







Tento lak ulovila L. za krásných 29Kč v Rossmannu, tímto děkuji za zapůjčení (ne že bych svých laků měla málo, ale takovouto fialovou žádnou nevlastním a moc se mi zalíbila)

Máte rády fialové laky?

B.



4 komentáře:

  1. ten vypadá opravdu zajímavě:) pokud ho někde zahlídnu, tak musí být můj! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda fialové laky jen některé a tento se mi zrovna líbí :)

    OdpovědětVymazat