úterý 21. srpna 2012

Essence - Miami Pink a colour changing lip balm

Krásný slunečný podvečer,

konečně jsem se dočkaly další limitované edice od Essence!Miami roller girl!Osobně se mi tato kolekce na pohled velmi líbí, ale po podrobnějším prozkoumání mě upoutaly laky a jelení lůj na rty, který má údajně měnit barvu...Myslím, že barvy se Essence opravdu povedly!Bohužel B. narazila na nějaký vadný kousek se špatným štětečkem...

Já jsem v DMku nemohla nechat samozřejmě růžový!Začínám přemýšlet, jestli nemám nějakou úchylku na růžovou.Růžové nehty totiž miluju!Miami Pink narozdíl od Bienvenido A Miami krásně kryje ve druhé vrstvě a štěteček má v pořádku.(V reálu je lak o něco více do růžova, foťák mi to ne a ne zachytit :(( ).


Výdrž není nejhorší, ale také né světová... Mám ho teď druhý den a konečky nehtů jsou již ošoupané a to mám i vrchní lak. Na obranu laku musím podotknout, že jsem jeden den strávila ve vodě a druhý na koních!












Z balzámu na rty jsem trochu zklamaná.. Essence slibuje měnící barvu, což jsem vůbec nezpozorovala...Jinak ale kráásně voní!Jako žvýkačka!Miluju tu vůni!:)).Na rtech je velice příjemný a velmi hezky hydratuje.


Lak stojí 50Kč a balzám také kolem 50Kč

Co jste si z limitky koupily vy? :).

L.

13 komentářů:

  1. Nad tímhle lakem jsem dneska přemýšlela, ale bála jsem se, aby nebyl trošku do oranžova, není ? Vzala jsem si ten fialový a pak růžový balzám. Lak jsem ještě nelakovala, ale z balzámu jsem celkem nadšená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mého oka do oranžova není vůbec!:).O fialovém celkem dost uvažuji!a zbarvuje se ti?jinak jsem s ním také velmi spokojená!:))

      Vymazat
    2. Právě mi přijde že se zbarvuje do tmavší růžový.
      Tak to si ten růžový taky asi pořídím.
      Mám radost, že jsem si ještě koupila za 30 kč dva oboustranný laky od Essence, žádný jsem do té doby neměla, nechtělo se mi za ně tolik dávat. Ještě tam měli třetí barvu, ale ta se mi nelíbila.

      Vymazat
    3. Lak můžu jen doporučit ;).Tak uvidíme.. dnes jsem celý den lítala po praze tak jsem si ničeho moc nevšimla..zítra balzám prozkoumám:)).
      Já jsem si ty 3v1 laky koupila také jen ve slevě.. za 75 Kč to mi přijde moc...

      Vymazat
    4. Já si říkala, že už je nikde neseženu, ale tahle dm není tak navštěvovaná, tak vím kam chodit :D.
      Tak uvidíš zítra, třeba tě ještě balzám mile překvapí :), já přemýšlím, že si koupím ještě jeden a nebo počkám, jestli nebude pak ve slevě někdy. Dneska v té dm měli výprodeje i Crystalliced kolekce a Fruity, ale tam mě nic nezaujalo.

      Vymazat
  2. K nám do DM zatím nedorazila. Začínám se bát, že mě tahle limitka mine. :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na to jak jsi trávila den ti vydržel suprově. Mě málo kterej lak vydrží i obyčejnou sprchu =/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U koní jde většinou jen o štěstí:).Někdy si zlomím i dva nehty za den...a to zamrzí...

      Vymazat
  4. Nevieš prosím koľko ten lak stál?

    OdpovědětVymazat
  5. ten třpytivý lak mám taky a i takto ráda nosím nehty,prsteníček přelakovat třpytkama:)

    leilarosee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello Holo je jeden z mých nejoblíbenějších!je opravdu krásný!:)Je to myslím hezké oživení nehtů, když je nějaký trochu jiný.

      Vymazat