úterý 21. srpna 2012

Essence Crack me! pearly pink

Hezký slunečný den přeji,

dnes Vám chci ukázat další z novinek od Essence a to krakelovací lak v odstínu 06 Pearly pink.
Jak už jsem se u novinek zmínila, krakelovací laky nemám ráda, např. růžový na modrém apod, přijde mi to kýčovité a výsledný efekt se mi nelíbí. Tento lak však trochu změnil můj názor.
Jde o krásnou fuchsiovo-fialovou barvu, která je plná drobných fuchsiových třpytek, které se na sluníčku nádherně blýští, prostě pastva pro oči.
Lak jsem aplikovala na několik hodin zaschlý bílý lak v menší vrstvě, příliš velký nános pak zůstane jednolitý a nerozpraská.
Lak má na sobě etiketu 3D efekt - nevím přesně, co si pod tímto pojmem výrobci představovali, všechny krakelovací laky jsou trošku "vystouplé", tento samozřejmě také a je na dotyk hrubý, díky minitřpytkám. To mi ale nevadí.
Výsledek posuďte sami dle fotek, mě se moc líbí, ale déle jak dva dny mi tato manikúra určitě nezůstane :)




jako podklad jsem použila lak Catrice Snow motion 


Lak zakoupen v Rossmannu za cca 60Kč

B.

4 komentáře:

  1. Taky mě krakující laky nějak extra nenadchly, navíc v tom našem městečku to pomalu nikdo nezná, takže si pak myslí, že jde o nějakou nepovedenou manikúru :D. Tahle kombinace ale vypadá moc hezky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tyhle pohledy znám a to jsem z Prahy, obvykle v metru mi starší dámy nehty sledují a v jejich výrazu jde číst něco jako - ježiš co to ta holka má na těch nehtech, no to jsem nikdy neviděla...
      Mě jsou však názory cizích lidí jedno...
      Děkuji, je to myslím jediná kombinace, kterou s krakelovacím lakem snesu :)

      Vymazat
  2. Mně se shattery nelíbí a chovám k nim nějakou averzi.
    Jasně, občas se objeví kombinace, při které mi zaplesá srdíčko, ale nikdy mě to nedonutilo - a nedonutí - koupit si nějaký, mám ráda hezky čistě nalakováno a upraveno a tyhle efekty mi to prostě kazí.
    Nicméně barva jako taková by se mi líbila moc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě vzala tento jek kvůli barvě, kdyby to byl klasický lak, byla by to bomba! Jak říkám, tohle je jediný, který tu a tam zkousnu, jinak této manikúře také nefandím...

      Vymazat