sobota 18. srpna 2012

Nová LE Essence Miami roller girl

Dnes mám pro vás dobrou zprávu, v DMku se dnes objevila nová kolekce s názvem Miami roller girl, která byla dlouho očekávaná.



Limitka obsahuje:

tvářenku - je oranžovo růžová, poměrně dobře pigmentovaná, výhodou je, že máte 3 v 1, růžovou, oranžovou a broskvovou barvu, bez třpytek. Nám ani jedné ovšem oranžová tvářenka nesluší, tak jsme ji nechali ležet.

oční stíny - jsou v barvě světlounce žluté, šedo-fialové a růžové, zde je to s pigmentací trochu horší, balení je stejné jako u klasických essence stínů, na stínu je plastická palma :)

umělé prameny vlasů - ty nás nechaly naprosto chladnou, na tyto "ozdoby" si ani jedna nepotrpíme

balzámy na rty - v neonově růžové barvě (jak obal tak i balzám) a výrazné oranžové, hezky voněly, mají mooc krásné barvy, ale kvalita balení je prachbídná, je celé plastové a víčko moc nedrží

laky na nehty - to nejlepší na konec :), laky jsou ve 4 moc pěkných odstínech, sluníčkově žlutá, výrazná růžová, studená růžovo-fialová a teplá oranžová barva, balení i štěteček je stejné, jako u Catrice laků

Tato limitka se nám moc líbí, září barvami.

Vybraly jsme si dva laky, které barvy? To vám ukážeme v jednotlivých postech

Narazili jste již na tuto kolekci? Jak se vám líbí?

7 komentářů:

  1. na kolekci jsem ještě nenarazila, ale zajdu se na ni podívat. takže díky za tip, že už je v prodeji! :-) chystám se omrknout tvářenku a laky, nic jiného mě z této kolekce neláká...

    OdpovědětVymazat
  2. pro mě opět připadají v úvahu pouze laky:) tak uvidím, jestli mě nějaký zaujme;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejlepší zpráva dne. Čekám na ni už hrozně dlouho a pomalu jsem se smiřovala s tím, že vůbec nedorazí. takže díky za informaci, zítra vyrážím nakupovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Achjo, u nás v dmku nemají essence a to jsem se na tu limitku tak těšila. Takže si budu muset počkat až na návštěvu nějakého většího města.

    OdpovědětVymazat