sobota 25. srpna 2012

Bílo-zlaté lakování

Hezký víkend přeji,

dnes jen rychlopostík...

Koupila jsem si ve slevách krásné bílo-zlaté tričko za 79Kč a nutně jsem k němu musela přizpůsobit i nehtíky :)

Pro tento účel jsem zvolila laky Catrice Snow motion a Essence Make it golden. Musím říct, že se mi to docela líbí a svůj účel to splnilo.





Jak se vám líbí bílo-zlatá kombinace?

B.

10 komentářů:

  1. Tak táto kombinácia sa mi moc moc páči :)

    OdpovědětVymazat
  2. I mě :) bílá a zlatá dohromady tvoří moc hezkou kombinaci, takovou zářivou, prosluněnou :) Já si zase v červnu koupila lak od Maybelline Bubblegum a k němu jsem si musela pořídit triko v té samé barvě z Camaieu, protože jsem jinak žádné neměla :D

    OdpovědětVymazat
  3. ten lak se zlatými třpytkami musím mít,jinak takové kombinace laků mám ráda taky,pěkné:)

    leilarosee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat